دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید والامقام دفاع مقدس و شهیده مدافع سلامت

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید والامقام دفاع مقدس و شهیده مدافع سلامت

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی و حکیمه غفوری با خانواده شهید والامقام دفاع مقدس محمدرضا حاج‌نوری و پرستار شهیده مریم شبیه‌زاده دیدار و گفتگو کرد.

یعقوب هوشیار در این دیدارهای جداگانه با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا در جامعه گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می داند همه ظرفیت های خود را در جهت معرفی شهدای والامقام به نسل جوانان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

وی با بیان اینکه با مشارکت مردم شاهد اداره بهتر شهر خواهیم بود، ادامه داد: همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران پای ثابت برنامه های مدیران شهرداری تبریز است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه رفیع شهدای مدافع سلامت خاطرنشان کرد: شهدای مدافع سلامت در راه حفظ سلامت عمومی جامعه و پیشگیری و درمان مبتلایان به ویروس کرونا، بدون هیچ ترسی و با وجدان آگاه وظیفه خود را به درستی انجام داده و جان خود را فدای امنیت جامعه کردند.

وی افزود:  در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، همه به فکر حفظ جان خود بودند ولی کادر درمان ما روزها و هفته ها دوری از عزیزانشان را به جان خریدند تا جان افراد را نجات دهند؛ و چه بسا در این راه جان خود را از دست داده و شهید شدند.

هوشیار افزود: علاوه بر اینکه بنده به همراه رئیس و برخی اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

شهردار تبریز تاکید کرد: بر این باوریم که خانواده شهدا نور و چراغ هر محفلی هستند و باید تا می توانیم از برکات حضورشان بهره بگیریم و قدردانی خود را از فداکاری و صبوری این عزیزان اعلام کنیم.

در پایان، شهردار تبریز با اهدا لوح هایی جداگانه از خانواده‌ شهید والامقام دفاع مقدس محمدرضا حاج‌نوری و پرستار شهیده مریم شبیه‌زاده قدردانی کرد.

شهید محمدرضا حاج نوری متولد دوم آبان سال ۱۳۴۵  در تبریز در تاریخ بیست و چهارم فروردین سال ۱۳۶۲  در منطقه شرهانی به شهادت رسید و پرستار شهیده مریم شبیه‌زاده متولد یکم فروردین سال ۱۳۶۲ در خوی، در تاریخ ۱۴ شهریور سال ۱۴۰۰ در تبریز به فیض شهادت نائل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات