در مقابل اقدامات و  تلاش های  شبانه روزی سپاه ، کلمه ایثار بسیار کوچک است

در مقابل اقدامات و تلاش های شبانه روزی سپاه ، کلمه ایثار بسیار کوچک است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در واکنش به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا

در مقابل اقدامات و  تلاش های  شبانه روزی سپاه ، کلمه ایثار بسیار کوچک است
سپاه میراث دار خون مطهر شهداي  مظلوم مبارزه با ظلم استبداد است
سپاه سازماني رسمي ما  بوده ، هست و خواهد بود و مشروعيت خود را از قانون اساسي كه ميثاق ملت با شهداي به خون خفته انقلاب اسلامي است
مهدی طاهری ریس شورای شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای با اشاره به بیانیه شورای شهر در خصوص محکومیت قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در لیست  تروریستی اتحادیه اروپا گفت :
در روز هاي اخير اتحاديه ننگين اروپا كه نام اين قاره يادآور خونين ترين جنگهاي عالم و در رهبري آن اتحاديه دولت آلمان كه يادآور قصي القلب ترين ارتش جهان بوده اند، سازمان پر هيبت و عزيز سپاه را كه مجسمه ايمان و تدين است را به خيال خام خود به سخره گرفته، آنرا سازماني تروريستي خواندند .
طاهری  افزود : اروپا بهتر است قبل از اين همه دغل كاري و اظهار سرسپردگی به آمريكاي جنايتكار و رژيم صهيونيستي چشم خود را به روي آنچه در فلسطين و میانمار و سایر ملت هاي مظلوم جهان باز كند و قبل از اهداي جوايز صلح نوبل به دردنده خويان كمي به واقعيت هاي عالم و تاريخ بنگرد .
ریس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد :
سپاه همان سازماني است كه در حوادث گوناگون و طوفان هاي سهمگيني كه دشمنان انقلاب اسلامي از اولين لحظات اين مولود گرانبها - كه ميراث خون مطهر شهداي عزيزي است كه در اوج خفقان، به ظلم ظالمان 2500 ساله‌ي پادشاهي و طاغوت پهلوي خاتمه دادند - تا به امروز در خفا و آشكار به نبرد عليه دشمنان اين انقلاب خونبار در همه جبهه هاي نظامي، اقتصادي و فرهنگي پرداخته تا امنيت و اقتدار و سربلندي را براي سرزمين مادري مان حفظ و توسعه دهد .
طاهری با بیان اینکه  ملت قهرمان ايران شاهد تلاشهاي جهادي سپاه و بسيج در فعاليت هاي شبانه روزي و خستگي ناپذير بوده است به تشریح برخی از فعالیت های این نهاد پرداخت و گفت:  تلاش سپاه پاسداران و بسیج از كمك به سيل زدگان و زلزله زدگان  تا  تلاش براي سازندگي در مناطق محروم شهرها و روستاها تا دورترين نقاط ميهن عزيز اسلامي مان ، بوده است . تلاشهايي كه كلمه ايثار را در برابر عظمت اقدامات آنها كوچك كرده است .
به باور رییس شورای شهر شیراز تلاش هاي علمي، فرهنگي و هنري سپاه اكنون به زيربناي اقدامات همه دستگاه هاي مرتبط نظام در اين خصوص تبديل شده اند و اينها همه اثبات نقش بي بديل و بي مثال سپاه در صحنه هاي فرهنگي و هنر انقلاب اسلامي دارد .
طاهری با اشاره به اقدام اخیر اتحادیه  اروپا برای قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست ها گفت :جا دارد از اتحاديه ننگين اروپا سوال شود . آيا تعداد 100 جنگي كه در يكصد سال اخير صرفا توسط ارتش تروريستي آمريكا بر اهل عالم تحميل كرده و حاصلي جز ويراني و خونريزي نداشته است را هم ديده است . آيا ج.ا.ايران در يكصد سال اخير آغازگر جنگي بوده است ؟
او با طرح این سوال که  اتحاديه كذايي فقط به يك سوال ما جواب دهد . آيا 12 ناو هواپيمابر عظيم آنهم فقط براي يك ارتش براي دفاع از يك كشور ساخته شده كه با هيچ كشوري داراي مرز آبي مشترك نيست ؟ تصریح کرد :. آيا ميدانيد كه هر ناو هواپيمابر گاهي تا 10 ميليارد دلار ساخته شده و با حدود 3500 خدمه ، توانايي حمل بيش از 90 فروند هواپيماي جنگي را دارد و براي بيش از سه سال بدون سوختگيري با موتورخانه اتمي در آبهاي آزاد جهان قادر به تردد است و آيا اينهمه قوا براي دفاع از تنها يك كشور ساخته شده يا درمقابل براي دفاع از يك ايدئولوژي است كه همان مكتب استكبار جهاني است .
طاهری با اشاره به اینکه استكبار جهاني وهم نيست، حقيقتي محض و تلخ است كه فقط دولتهاي مرعوب عالم تحت سيطره‌ي آن هستند  تصریح کرد :ما تنها يك جرم داريم و آن اين است كه مي  خواهيم مستقل بمانيم و با ما در احترام متقابل سخن بگويند و ملت و كشور ما را پست و تحت سلطه ندانند. شب هنگام مانند دزدان در كويرلوت جنازه ي سربازان و آهن پاره هايشان را جا نگذارند و هواپيماي پر از مسافر ما را به قعر آبهاي نيلگون خليج فارس ساقط نكنند و به فرمانده جنايتكارشان مدال افتخار بر اين ددمنشي بي انتها ندهند . دولت ما را به كودتا ساقط نكنند و از آن حتي شرم هم نكنند و يا با بزدلي و نابخردي ملت ما را تروريست نخوانند .
ریس شورای شهر شیراز  ادامه داد :
از اين ارتش تروريستي كه عاليترين شخصيت هاي سياسي دولت مستكبر آمريكا، خود رسما اعتراف به خلق داعش نموده   بپرسيد، تو با 5000 نيرو در عراق چه ميكني ، در سوريه چرا 5000 نيروي نظامي مستقر كرده اي و مانند دزدان سرگردنه اتوبان بصره ، تنف دمشق را بسته اي ، 14000 نفر نيروي مستقر در افغانستان ، به تو چه . بزرگترين پايگاه نظامي خارج از كشور خود را در قطر با حدود 13000 نظامي مستقر كرده اي كه چه شود و ايضا در بحرين با 7000 نفر نيرو ، آيا اينجا هم سرگردنه اي ديگر است ، آيا خليج فارس آبهاي سرزمين آمريكاست ؟ ، 13000 نفر سرباز در كويت مستقر كرده اي كه چه شود . در امارات 5000 نفر سرباز آمريكايي مستقر شده و همه اينها را از پول و ثروت همين كشورها دزدي ميكنيد. شما را به خدا ، شما را به همه مقدسات عالم ، اگر اينها مشي تروريست بودن و مشي خوي استكباري نيست، پس چيست؟
رییس پارلمان محلی شهر شیراز  عنوان کرد :
اما به تاسي از فرمانده و سپهسالار جبهه مقاومت ، شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني عزيز به شما ميگوييم، آقاي بايدن قمارباز و اي همه مستكبران عالم ، گوشهاي بسته تان را بازكنيد ، والله روز خوشي را نخواهيد ديد ، والله جوانان روئين تن حزب الله از اقصا نقاط عالم از آنجا كه فكرش را هم نمي كنيد بر شما خواهند تاخت و دودمان ظلم تان را بر باد خواهند داد.  ! .
او عنوان کرد :دنياي استكباري مستكبران عالم ، به ظاهر بزرگ، اما در معنا چقدر حقير و پست است كه قاتلين  17000 شهيد مظلوم ايران عزيز كه در بين آنها زنان و كودكان بيگناه نيز وجود دارند يعني همان سازمان تروريستي منافقين خلق را مبرا از هر گونه خونريزي سفاكانه و كشتار بيرحمانه دانسته و سپاه عزيز كه علمدار دفاع از ملت مظلوم ايران و محور مقاومت منطقه است را تروريست ميخواند.
طاهری عنوان کرد : سپاه به امضاي خونين شهداي مظلومش كه سرآمد آنها در استان پهناور فارس ، سيدالشهداي محورمقاومت شهيد علمدار و بي سر، حاج عبداله اسكندري بوده است، سازماني رسمي و جزو لاينفك نيروهاي مسلح ج.ا.ايران بوده ، هست و خواهد بود و مشروعيت خود را از قانون اساسي كه ميثاق ملت با شهداي به خون خفته انقلاب اسلامي است ، دارد و قطعنامه اتحاديه اروپا در نظر ملت ايران كه خلاف تمام قوانين و پروتكل هاي بين المللي است محكوم است .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات