افزایش ۶۰ درصدی لایحه پیشنهادی بودجه سال ۱۴۰۲ / عزم جدی برای هوشمندسازی شهر

افزایش ۶۰ درصدی لایحه پیشنهادی بودجه سال ۱۴۰۲ / عزم جدی برای هوشمندسازی شهر

    افزایش ۶۰ درصدی لایحه پیشنهادی بودجه سال ۱۴۰۲ / عزم جدی برای هوشمندسازی شهر

    نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اختلاف بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری اصفهان نسبت به بودجه، حدود شش هزار میلیارد تومان است که نسبت به سال جاری نزدیک به ۶۰ درصد افزایش داشته است.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان،  ابوالفضل قربانی اظهار کرد: اختلاف بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری اصفهان نسبت به بودجه، حدود شش هزار میلیارد تومان است که نسبت به سال جاری نزدیک به ۶۰ درصد افزایش داشته است، اما در حال حاضر در جلسات کمیسیون تلفیق بررسی‌ها در حال انجام است و نمی‌توانیم این رقم را قطعی تلقی کنیم، چراکه ممکن است از این برآورد کمتر شود یا شورا پیشنهادهایی را برای این منظور داشته باشد که پس از آن به بودجه اضافه خواهد شد.

    وی افزود: اقدامات بزرگی از جمله تامین منابع مورد نیاز برای راه‌اندازی قسمت اول خط دو قطار شهری از دارک تا ایستگاه طوقچی پیش‌رو داریم که امیدواریم این قسمت از خط دو قطار شهری را تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسانیم.

    نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: طبیعی است زمان‌بندی برای بهره‌برداری از خط دو قطار شهری و اقدامات لازم برای این منظور در نظر گرفته می‌شود و ممکن است بار اضافه‌تری را به بودجه‌های شهرداری تحمیل کند، لذا باید از بعضی از ردیف‌ها با اولویت کمتر کم کنیم و به این قسمت بپردازیم.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات