نصب گاردریل در معابر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز

نصب گاردریل در معابر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز

به گزارش شهریار ، موسی علی‌پور گفت: توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه به منظور ارتقای ضریب ایمنی عبور و مرور وسایل نقلیه شهری و جلوگیری از تصادفات با مدنظر قرار دادن تامین امنیت عبوری شهروندان از معابر، در طول ۱۰ ماهه امسال در مسیرهای سطح حوزه منطقه به طول یک هزار و ۷۰۰ متر گاردریل نصب شده است.

شهردار منطقه ۲، هر دو ضلع شمالی و جنوبی مسیر کمربندی میانی حد فاصل میدان افلاک‌نما و پیشقدم، لوپ ضلع جنوب غربی پل کابلی و ۳۵ متری سینا را از مهمترین شریان‌هایی اعلام کرد که نصب گاردریل در آن به انجام رسیده است.

وی در ادامه توضیحات خود اظهار کرد: همچنین در همین مدت ۶۰۰ سیلندر مربوط به تجهیزات ترافیکی در مسیرهای اصلی و فرعی سطح حوزه این منطقه نیز نصب شده است.

شهردار منطقه ۲ سیلندرهای ترافیکی را در مسیرهای دروازه تهران و جاده باسمنج، جاده ایل گلی و بلوار ۲۹ بهمن و کمربندی میانی و... برای حفظ امنیت تردد شهری اعلام کرد و افزود: در امتداد این فعالیت همچنین ۶۰۰۰ گل میخ در بلوار دکترحسابی، مسیر میرداماد و کوی سهند و... نصب شده و ۳۰ بشکه ترافیکی و تجهیزات مربوط به جداکننده مسیر به طول ۲۴۰ متر نیز در خیابان دانشگاه، گلگشت، شهید جدیری جنوبی و... نصب شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات