بیانیه شورای اسلامی شهر اهواز در محکومیت اقدام خصمانه دشمن در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی+ (دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱)

بیانیه شورای اسلامی شهر اهواز در محکومیت اقدام خصمانه دشمن در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی+ (دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱)

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، سیاوش محمودی سخنگو و رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به نیابت از اعضای شورا، بیانیه ای در محکومیت اقدام خصمانه دشمن در مقابل سپاه پاسداران صادر کرد که به شرح زیر است:

"بسم رب الشهدا والصدیقین"

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از زمان تاسیسش در زمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) تا به امروز که تحت رهبری مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) است، همچون کوهی استوار در کنار ملت و ولایت وهمچون شمشیری بران و غرنده بر سر دشمنان جمهوری اسلامی فرود آمده است.

این شایستگی و این ذوب در ولایت بودن از سپاه پاسداران نیرویی ساخته که به معنای واقعی تفسیر آیه شریفه «اَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» است. نیروی که به وقت یاری، یار محرومان و مظلومان و به وقت تقابل و جنگ همچون موجی توفنده دشمن را در هم می کوبد و تمام نقشه های پلیدش را نقش بر آب می کند.

قطعا دشمن که از این شایستگی و تاثیر گذاری آگاه است، با تصمیمی که همچون تصمیمات و برنامه ریزی های قبلی شکست خورده خود، اینبار نیز قطعا با شکست مواجه خواهد شد، اقدام به تحریم و تروریستی اعلام کردن نهاد و دستگاهی کرد که از مردمی ترین نهادهای کشور است.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر اهواز، این اقدام خصمانه دشمن را محکوم کرده و اعلام میداریم که ما و همه ملت ایران در کنار نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسدار ارزش های کشور و انقلابمانمان هستیم.

۳ بهمن ماه ۱۴۰۱
سیاوش محمودی
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات