بیش از ۸۰ کشور در فتنه اخیر علیه ایران متحد شدند/ تحریم سپاه در سطح جهان هیچ‌ارزشی ندارد

بیش از ۸۰ کشور در فتنه اخیر علیه ایران متحد شدند/ تحریم سپاه در سطح جهان هیچ‌ارزشی ندارد

    بیش از ۸۰ کشور در فتنه اخیر علیه ایران متحد شدند/ تحریم سپاه در سطح جهان هیچ‌ارزشی ندارد

    فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در جنگ ترکیبی اخیر بیش از ۸۰ کشور علیه ایران متحد شدند، گفت: آمریکایی‌ها از همه ابزارها استفاده کردند تا راهبرد مهاریکپارچه که هدف آن ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود به ثمر بنشیند که موفق نشدند.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، سردار جواد استکی با حضور در صحن علی شورای شهر، با بیان اینکه سپاه از بطن این انقلاب است، اظهار کرد: امروز مفتخر هستیم که راه امام حسین (ع) در جمهوری اسلامی را ادامه می‌دهیم و در این مسیر ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

    وی با اشاره به سند آمریکایی‌ها پیرامون مهاریکپارچه، افزود: مهار یکپارچه به این معنی است که همه کشورهایی که علیه آمریکا هستند به صورت یکپارچه در حمایت از این کشور متحد شوند. در این سند ۲۸ بار نام ایران ذکر شده است و این عمق خصومت آمریکا نسبت به ایران را نشان می‌دهد.

    فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن در همه این سال‌ها به دنبال توطئه علیه ملت ایران بوده است، جنگ تحمیلی، فتنه‌های مختلف و آشوب‌ها از جمله این دسیسه‌هاست اما ملت ایران همواره با هوشیاری آن را خنثی کرده است.

    وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی اخیر بیش از ۸۰ کشور علیه ایران متحد شدند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها از همه ابزارها استفاده کردند تا راهبرد مهاریکپارچه که هدف آن ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود به ثمر بنشیند که موفق نشدند.

    فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: بعد از این شکست، آن‌ها به دنبال تحریم سپاه هستند، این مسئله جدیدی نیست و تاثیری در اقدامات سپاه و مامورت‌های آن که مهمترینش بازدارندگی است، نخواهد داشت.

    وی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر دیدیم که مردم صف خود را از فتنه‌گران جدا کردند و در کنار سپاه و بسیج و نیروی انتظامی ایستادند.

    استکی با تاکید بر اینکه تحریم سپاه هیچ ضمانت اجرایی ندارد و از لحاظ بین المللی نیز بی تاثیر است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون همه راهکارها را اجرا کرده اما موفق نبوده است.

    وی افزود: قطعا اروپایی‌ها دنباله‌روی آمریکایی‌ها هستند، اما پشیمان خواهند شد زیرا این اقدام روی منابع آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود. اما این حرکت بر قدرت بازدارندگی ما هیچگونه تاثیری نخواهد داشت زیرا ما متکی به خود هستیم.

    فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی امروز مقتدر و مظلوم است، امیدواریم با اتحاد و همبستگی موجود مقابل توطئه‌های دشمن بایستیم.

    وی ادامه داد: تحریم سپاه در سطح جهان هیچ ارزشی ندارد و آن‌ها نمی‌توانند هیچ ضربه‌ای به اقتدار ایران وارد کنند.

    استکی با اشاره به حضور میلیونی مردم در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: حضور مردم در تشییع شهدا و حضور آن‌ها در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که آن‌ها پیرو این نظام هستند و این برای دشمن بسیار سخت است.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات