تفاهم نامه همكاري هاي علمي با دانشگاه شهيدمدني ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي آذربايجان در اين ديدار رئيس دانشگاه شهيد مدني با اشاره به اهميت گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه و اهميت انرژي برق در گسترش زير ساختهاي منطقه؛ افزايش استفاده از پتانسيل هاي دوجانبه در زمينه هاي آموزشي و تحقيقاتي را خواستار شد.
دكتر اسماعيل زاده مدير عامل شركت برق منطقه اي آذربايجان نيز با ابراز خوشحالي از وجود يك ظرفيت علمي در دانشگاههاي منطقه ، بر لزوم استفاده از اين ظرفيت براي حل مسائل صنعت برق و ساير مسائل در زمينه هاي گوناگون تاكيد كرد.
وي همچنين جايگاه علمي دانشگاه شهيد مدني آذربايجان را والا توصيف كرده و افزايش جايگاه قراردادهاي تحقيقاتي شركت و ايجاد جذابيت لازم براي محققان و ترغيب مشاركت در پروژه هاي شركت را يك فاكتور اساسي توصيف و بر لزوم توجه به اين موضوع براي ارتقاي سطح علمي تحقيقات را خواستار شد. همچين با توجه به پتانسيل ها و ظرفيت هاي محلي و امكانات دانشگاهي از جمله وجود فضا و توان علمي مناسب براي ايجاد نيروگاههاي خورشيدي در منطقه ، ضمن اعلام حمايت از انجام تحقيقات در اين زمينه ، شركت برق منطقه اي آذربايجان را به عنوان حامي اصلي اينگونه پروژه ها عنوان كرد .
گفتني است در پايان اين ديدار تفاهم نامه في مابين بين شركت برق منطقه اي آذربايجان و دانشگاه شهيد مدني آذربايجان امضا و مبادله شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات