سومین میز خدمت بازرسی شهرداری تبریز در منطقه ۳ برگزار شد

سومین میز خدمت بازرسی شهرداری تبریز در منطقه ۳ برگزار شد

به گزارش شهریار ، قبل از ظهر امروز سومین برنامه میز خدمت شهرداری تبریز، توسط اداره کل بازرسی برگزار ‌شد.

در این ویژه برنامه که با حضور مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز و رئیس اداره کنترل شاخص‌های عملکرد، رئیس اداره رسیدگی به شکایات، مسئول سامانه ۱۳۷، و چند تن از کارشناسان این حوزه در راهرو طبقه همکف شهرداری منطقه برگزار شد، شهروندان مراجعه کننده مسائل و مشکلات حل نشده خود را مطرح کردند که مسئولان مربوطه نیز نسبت به فراخور موارد دستورات لازم را صادر و راهنمایی‌های قانونی را ارائه کردند.

جلسه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و مشکلات شهروندان در راستای برخورداری و بهره‌مندی هر چه بیشتر آنان از خدمات شهرداری کلان شهرتبریز تحت عنوان "میز خدمت"، توسط مدیر و روسای ادارات و کارشناسان بازرسی شهرداری تبریز در حضور شهردار، معاون مالی و اقتصای، مدیر بازرسی و مدیر برنامه ریزی منطقه با هدف کاهش بروکراسی اداری، دسترسی سریع شهروندان به نتیجه درخواست های خود و شناسایی نقاط ضعف حوزه های تخصصی مربوطه برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات