عقد قرار داد ۷۷۷ با دانشگاه علم و صنعت

عقد قرار داد ۷۷۷ با دانشگاه علم و صنعت

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز علی اکبر سلطانی رئیس کمیسیون حمل و نقل، عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: طرح جامع حمل و نقل شهر شیراز که مطالعات آن از سال ۹۳ آغاز گردیده و می بایست مبنای تصمیم گیری های عمرانی و حمل و نقل شهر شیراز باشد، بیش از ۸ سال پیگیری نشده و به سرانجام نرسید .

سلطانی ادامه داد: طرح ضابطه ۷۷۷  حمل و نقل عمومی از سال ۹۷ تا کنون رها شده و به دلیل عدم به سر انجام رسیدن طرح جامع دچار وقفه شد و ساماندهی تاکسی ها و اتوبوس ها ومینی بوس ها،  تعیین مدل های مختلف حمل و نقل ازجمله خطوط بی آر تی می بایست بر اساس کار علمی کارشناسی و فنی صورت پذیرد که این اقدامات انجام نگردید.

وی در ادامه گفت: با مذاکرات صورت گرفته با دانشگاه علم و صنعت در رابطه با عقد قرار داد ضابطه ۷۷۷ این اتفاق در حال عملیاتی شدن میباشد واجرای این طرح یکسال به طول خواهد انجامید و پس از آن مشکلات بررسی و راهکارهای داده میشود .

وی تصريح کرد: برآورد مطالعاتی و جمعیتی این طرح تا سال ۱۴۰۹ اعتبار دارد پس از تایید وزارت کشور مورد بهره برداری در تمامی طرح های حمل و نقلی و عمرانی شیراز خواهد بود .

رئیس کمیسیون حمل ونقل و عمران شورا در رابطه با موضوع مذکور گفت: عقد قرارداد ضابطه ۷۷۷ با دانشگاه علم وصنعت اقدامی موثر در جهت اجرای طرح ترافیک و پیاده سازی خطوط بی آر تی و تکمیل خطوط حمل ونقل عمومی کلان شهر شیراز خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات