برگزاري بيستمين دوره مسابقات تنيس روي ميز برادران و ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، كوهسار رسولي تبار رئيس شوراي روابط عمومي هاي صنعت آب و برق استان كردستان از برگزاري بيستمين دوره مسابقات تنيس روي ميز برادران و پيشكسوتان صنعت آب و برق كشور در استان كردستان خبر داد و گفت: اين دوره از مسابقات با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهداي صنعت آب و برق وزارت نيرو و همچنين گراميداشت ايام الله دهه مبارك فجر از 5 بهمن لغايت 10 بهمن ماه در شهرسنندج برگزار مي شود.

وي با اشاره به اينكه در مجموع 125 نفر در قالب 25 تيم منتخب از سراسر كشور جهت شركت در اين مسابقات حضور خود را اعلام و در محل برگزاري بازي ها مستقر شده اند، افزود: بر اساس قرعه كشي صورت گرفته تيم هاي حاضر در اين دوره از مسابقات به 7 گروه 3 تيمي و يك گروه  4 تيمي تقسيم شدند كه رقابت آنان از امروز 6 بهمن ماه آغاز مي شود.

رئيس شوراي روابط عمومي هاي صنعت آب و برق استان كردستان گفت: قرعه كشي اين مسابقات با حضور سرپرستان همه تيم ها، داوران بين المللي در رشته تنيس روي ميز و همچنين نمايندگاني از هيئت تنيس روي ميز استان  و با نظارت رئيس انجمن تنيس روي ميز وزارت نيرو و مجريان و متوليان برگزاري اين دوره از مسابقات در محل سالن جلسات هتل جهانگردي سنندج برگزار شد.

رسولي تبار با تاكيد بر اينكه تجهيزات و تمهيدات لازم جهت برگزاري مناسب اين دوره از مسابقات انديشيده شده، افزود: 10 بهمن ماه همزمان با برگزاري اين دوره از مسابقات، مراسم اختتاميه بيستمين مسابقات تنيس روي ميز برادران و پيشكسوتان صنعت آب و برق كشور در استان كردستان با معرفي برترين ها در خانه پينگ پنگ سنندج و با حضور مديراني از وزارت نيرو و استان كردستان به كار خود پايان مي دهد.

رئيس شوراي روابط عمومي هاي صنعت آب و برق استان كردستان در پايان اظهار داشت: با توجه به اينكه شركت توزيع نيروي برق استان كردستان رياست دوره اي شوراي صنعت آب و برق استان را بر عهده دارد، توليت اين دوره از مسابقات با شركت توزيع نيروي برق استان كردستان و با  مشاركت وهمكاري شركت هاي حوزه آب استان است.

گفتني است نوزدهمين دوره مسابقات تنيس روي ميز برادران و پيشكسوتان صنعت آب و برق كشور سال 97 به ميزباني استان مازندران برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات