آغاز به كار پويش #حادثه_صفر در شركت توزيع نيروي برق ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي مهندس طاهر كيامهر ضمن اشاره به آغاز به كار پويش #حادثه_صفر در اين شركت، عنوان كرد: با توجه به ضرورت كاهش خطرات جاني و مالي و آموزش مسائل ايمني در حوزه برق و نيز تاكيدات شركت توانير اين پويش همزمان با ساير شركت هاي توزيع سراسر كشور در آذربايجان غربي نيز راه اندازي شد.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه همواره يكي از اهداف استراتژيك و مهم شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي ارتقاي سلامت و ايمني كاركنان مي باشد؛ راه اندازي اين پويش با هدف زمينه سازي براي ايجاد محيط كاري امن و عاري از هرگونه حادثه است.
مدير عامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي اضافه كرد: بي ترديد برنامه ريزي جهت پياده سازي رويكردي پيشگيرانه از طريق پياده سازي فرهنگ ايمني در شركت، زمينه ساز محيطي سالم و ايمن براي تلاشگران صنعت برق خواهد بود.
وي در ادامه تصريح كرد: پويش "حادثه صفر" در قالب برگزاري همايش هاي آموزشي با موضوع ايمني براي تمامي همكاران فني و اجرايي با حضور متخصصين اين حوزه به صورت مستمر در تمامي شهرستان هاي استان برگزار خواهد شد.
همچنين جزئيات و نحوه برگزاري اين پويش در جمع مديران توزيع برق استان نيز تشريح و بر لزوم همكاري و همراهي تمامي نواحي با اين پويش تاكيد شد.
گفتني است اين پويش از اول بهمن ماه در شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي آغاز و تا كنون در 4 شهرستان مياندوآب، ماكو، شوط و پلدشت اجرايي شده است و طبق برنامه ريزي صورت گرفته در ساير شهرستان هاي استان نيز اجرا خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات