رئیس شورای اسلامی کلانشهر شیراز با صدور بیانه ای اهانت به ساحت قرآن و پیامبر اکرم (ص) در کشور سوئد و هلند را محکوم کرد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر شیراز با صدور بیانه ای اهانت به ساحت قرآن و پیامبر اکرم (ص) در کشور سوئد و هلند را محکوم کرد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر شیراز با صدور بیانه ای اهانت به ساحت قرآن و پیامبر اکرم (ص) در کشور سوئد و هلند را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله العزیز الحکیم:انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون

اهانت به قرآن کریم اهانت به ارزش های الهی است و بار دیگر شیطان صفتان با این اقدام نابخردانه سیره گذشته خود را تکرار و در اقدامی جنون آمیز و از روی کینه و حسادت به نور الهی سعی کردند آن را به سخره گرفته و با اهانت و توهین از ملت های مسلمان انتقام بگیرند.

مدت هاست با چنین رفتارهای جاهلانه ای به زعم خودشان به دنبال خاموش کردن نور مبین اسلام هستند

«يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ»اما نمی‌دانند این نور هرگز خاموش شدنی نیست. اسلام عزیز روز به روز سرزنده‌تر و بالنده‌تر رشد و گسترش خواهد داشت و این وعده الهی است.

اسلام دین رحمت و پیامبر اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله نماد رحمت و عطُوفت در برابر مردم است؛ ما به عنوان پیروان این مکتب و همه‌ی عدالت‌خواهان و آزادی‌خواهان در سراسر جهان وظیفه داریم مقابل این جریان مستکبرانه و اسلام‌ستیزانه بایستیم و از تکرار این اتفاقات به طرق مختلف جلوگیری کنیم.

باید بنیاد و پایه این اقدامات را در افکار دولت های استکباری و صهیونیستی که با تمام توان با اسلام مقابله می‌کنند جستجو کرد هر چند قرآن کریم و شخصیت نبی اکرم صلوات الله علیهم چنان رفیع بوده و هست که این اقدامات سخیف نمی تواند گوشه ای از عظمت الهی و مقام رفیع آنرا تحت الشعاع قرار دهد.

اما نگاه به چرایی، چگونگی و زمان و مکان این حرکات موهن نشان از تناقضاتی دارد که محکومیت آنرا چند برابر می کند و نشان از عصبانیت دشمنان اسلام از بیداری اسلامی نشات می‌گیرد زیرا آنان بدنبال یافتن راه نجات از عدم هوشیاری و آگاهی هستند و هدفشان ایجاد نا امنی در دنیاست

اینجانب نیز ضمن محکومیت آن، توهین به مقدسات را نشانه ای از عجز عاملانی دانسته که نه تنها ذات شیطانی خود را نشان می دهند، بلکه استاندارد دوگانه ای را بر فریاد زدند که نشان از قدرت پنهان الهی و نور کلام الله مجید در رسوایی آنان است. همانگونه نشان از ترسی است هر روز از نفوذ این دین الهی احساس می کنند.

آری آنان از یک سو نه توهین و افترا، بلکه سوال از امری تاریخی به نام هلوکاست را جرم دانسته و یا اقدامی در رد همجنسگرایی را با مجازات شدید روبرو می کنند، اما همزمان به اسم آزادی بیان به مقدسات بشری، الهی و میلیاردها مسلمان توهین می کنند.

در بند ۳ ماده ۱۹ میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی احترام به عقاید به عنوان یکی از مصادیق احترام به حقوق یا حیثیت دیگران نیز ذکر شده است با این حال جای تعجب است که نهادهای داعیه دهر حقوق بشر همواره در مقابل هنگ حرمت اسلام و مسلمين سکوت می‌کنند

اکنون محکومیت کلامی و نوشتاری کمترین واکنش ما در برابر شیطانیان زمانه بود و استمرار و اشاعه بیشتر نور و گفتمان الهی پاسخی محکم به آنان خواهد بود که با تأسی از اسلام ناب محمدی امتداد خواهد یافت

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات