توانمندی‌های شهرداری تبریز در حوزه شهر پایدار در جزیره کیش معرفی می‌شود

توانمندی‌های شهرداری تبریز در حوزه شهر پایدار در جزیره کیش معرفی می‌شود

به گزارش شهریار ، محبوب تیزپاز عصر امروز در بازدید از غرفه شهرداری تبریز در نخستین نمایشگاه شهر پایدار جزیره کیش اظهار کرد: مدیریت شهری شهرداری تبریز علاوه بر معرفی آخرین دستاوردها و عملکردهای خود در زمینه شهر پایدار، اقدامات گسترده ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری و تاریخی تبریز در معرض دید بازدید کنندگان این نمایشگاه قرار داده است.

وی با اشاره به برخی اقدامات شهرداری تبریز در حوزه شهر پایدار که در این نمایشگاه ارائه خواهد شد، تصریح کرد: برنامه های زیست محیطی شهرداری تبریز همچون حذف نمک پاشی و اجرای طرح محلول پاشی با هدف حفظ و صیانت از محیط زیست از جمله مهمترین اقدامات مدیریت شهری در این خصوص به شمار می رود.

تیزپاز ادامه داد: نوسازی تاکسی های شهری با ارائه تسهیلات به رانندگان، خریداری اتوبوس های جدید، توسعه قطار شهری تبریز و... از دیگر اقدامات شهرداری تبریز با هدف کاهش آلودگی هوا با بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی است.

به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز، بخش قابل توجهی از بودجه شهرداری تبریز جهت توسعه پروژه قطار شهری اختصاص یافته است.

وی همچنین برنامه های تفکیک زباله و تفکیک از مبدا، زنده گیری سگ های بلاصاحب و... را از دیگر اقدامات و برنامه های شهرداری تبریز در زمینه تحقق شهر پایدار عنوان کرد.

همچنین در نخستین روز برگزاری این نمایشگاه علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان، مهدی صباغی شهردار قزوین، رضا خلیلی مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز، موسی علی پور شهردار منطقه ۲ تبریز، حسین منیری فر مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز و... از غرفه شهرداری تبریز بازدید کردند.

نخستین اجلاس و نمایشگاه شهر پایدار با هدف ارائه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در راستای پایداری اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و شهر هوشمند از پنجشنبه ۶ دی تا یکشنبه نهم این ماه در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ فعالیت می کند.

دولت هوشمند، مدیریت شهری هوشمند، اقتصاد پایدار، انرژی‌های سبز، حمل و نقل پایدار، محیط زیست، حوزه های ساختمان پایدار و هوشمند، دولت هوشمند، تجهیزات و زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات، پژوهش، اقتصاد پایدار و امنیت در شهرهای هوشمند برخی از محورهای این نمایشگاه است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات