بهره‌برداری از پنج واحد ثابت و سیار شارژ بالن دستگاه تنفسی آتش نشانی

گزارش شهریار، آتش پاد علیرضا زبردست با اعلام این خبر اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن دهه فجر ‌و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دو واحد ثابت و سه واحد سیار شارژ کپسول دستگاه های تنفسی به واحدهای اجرایی و پشتیبانی عملیاتی آتش نشانی تبریز افزوده می شود.

زبردست افزود:  با توسعه شهرنشینی و رشد ساخت و سازهای مختلف مسکونی، تجاری و ... امکانات لازم برای اجرای عملیات بهینه امدادی پیش بینی و هم اکنون نیز اقدامات موثر در راستای تهیه تجهیزات و قرار گیری واحد های شارژ در بین ناوگان امدادی انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی ساماندهی و ایجاد دو واحد دیگر شارژ ثابت کپسول دستگاه تنفسی با رویکرد پدافند غیرعامل خواهد بود، گفت: با احتمال وقوع چند حادثه همزمان یا متمرکز گسترده در شهر تبریز، نیاز به پیش بینی چند واحد مجزا دیگر وجود داشت که فرصت پشتیبانی و بهره مندی از دستگاه های تنفسی را برای آتش نشانان در حین حادثه را میسر و هموار سازی امدادی را امکان پذیر سازد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه سه واحد سیار دستگاه شارژ کپسول دستگاه تنفسی نیز در ناوگان امدادی قرار گرفته افزود: جانمایی هر چهار واحد کارگاهی شارژ کپسول هوای دستگاه های تنفسی با محوریت و مد نظر قرار دادن مناطق پر خطر شهری انجام گرفته و امید است این اقدام نتایج مثبتی در پشتیبانی امدادی و ایمنی شهری داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات