ساختمان منفعت عام است/کمیسیون ماده صد شهرفروشی است.

ساختمان منفعت عام است/کمیسیون ماده صد شهرفروشی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان:
در ادامه سلسله بازدیدهای شهرستانی به منظور #شنیدن مشکلات و دغدغه های مهندسین و همچنین دفاع و #پاسخگویی از عملکرد سازمان؛ هیات رییسه سازمان روز چهارشنبه مورخ ۵/۱۱/۱۴۰۱ با شهردار و اعضا شورای اسلامی شهرستان امیرکلا دیدار و گفتگو کردند
مهندس یزدی نژاد وضعیت ساخت و ساز غیرمجاز را در استان نگران کننده خواند و گفت: ساختمان یک #سرمایه_ملی و #منفعت_عام است که باید تمام سازمانها و دستگاههای متولی در حوزه ساخت وساز با یک وحدت رویه در مسیر کیفی سازی جهت نگهداشت و حفظ سرمایه ملی گام بردارند و این موضوع نیازمند عزم و اراده استانیست.
و ب در ادامه بیان داشت:
سازمان نظام مهندسی به عنوان یک سازمان تخصصی غیر دولتی امادگی همه جانبه خود را جهت #تعامل و #همکاری با شهرداری امیرکلا جهت دفاع و صیانت از حقوق شهروندان اعلام میدارد
وی درادامه ابراز داشت:
استفاده تخصصی و بهینه از ظرفیت مهندسان در مدیریت شهری میتواند کمک حال حکمروایی تخصصی شهری باشد که منتج به رضایتمندی عمومی شهروندان میشود.

وی در ادامه به وضعیت ساخت وسازهای بی کیفیت و غیرمجاز اشاره کرد و گفت:کمیسیون ماده صد عملا در حال شهر فروشی است و خروجی ماده صد مساوی با برهم زدن توسعه پایدار است لذا ضرورت دارد در این خصوص تصمیم جدی گرفت.
رییس سازمان از همکاری و تعامل مدیریت شهری امیرکلا با دفتر نمایندگی قدردانی کرد و گفت:تحول سیما و منظر شهری امیرکلا حکایت از تعامل و همگرایی سازمانها و دستگاههای اجرایی با یکدیگر و شهروندان است و امیدواریم این تعامل تداوم و بیشتر گردد.

در ادامه شهردار و اعضای شورای شهر امیرکلا به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در جهت همکاری و تعامل شهرداری و سازمان پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات