شهردار مبارکه خبر داد : تدوین بودجه شهرداری مبارکه براساس نظر شهروندان

شهردار مبارکه خبر داد : تدوین بودجه شهرداری مبارکه براساس نظر شهروندان

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، دکتر محمد مهدی احمدی با اشاره به اینکه تعامل با شهروندان مهمترین رویکرد مدیریت شهری مبارکه در دوره ششم است، اظهار کرد: تنها از طریق تعامل سازنده با شهروندان است که می‌توان به شناخت درست و جامعی از مشکلات، نیازها و اولویت‌های شهر و ساکنین مناطق مختلف دست یافت.

وی با بیان اینکه شاخص اصلی در اثرگذاری خدمات مختلفی که از سوی مدیریت شهری ارائه می‌شود احساس رضایتمندی شهروندان است، ادامه داد: بر این اساس سعی شده در بحث تدوین و تخصیص بودجه سال آینده و نحوه هزینه کرد آن در مناطق و محلات مختلف، از نظر شهروندان استفاده شود.

شهردار مبارکه گفت: مدیریت شهری مبارکه برای تعیین بودجه سال آینده خواست و نظر شهروندان را در اولویت قرار داده تا به سمت تحقق بودجه برای مردم گام بردارد.

دکتر احمدی گفت: شهرداری مبارکه برای نظرخواهی از شهروندان درباره جزئیات اولویت بندی پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری، سامانه ۱۳۷ را در نظر گرفته تا براساس طرح بودجه ریزی مشارکتی شهرداری نتایج نظرسنجی‌های آن در تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: عموم شهروندان می‌توانند درباره مشکلات خاص محله خود و اولویت اجرای پروژه‌های گوناگون شهرداری در آن نظر بدهند و به مسئولان شهرداری بگویند که از نظر آن‌ها، اجرای کدام طرح در هر محله اهمیت بیشتری دارد و زودتر باید اجرا شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات