جلسه ویژه مجلس با نیکزاد

جلسه ویژه مجلس با نیکزاد

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی هفته آینده برای ارائه گزارش عملکرد این وزارتخانه به نمایندگان جدید، در کمیسیون عمران مجلس نهم حاضر می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سخنگوی کمیسیون عمران با اعلام این خبر به دنیای اقتصاد گفت: علی نیکزاد، سه شنبه آینده، همراه با معاونان خود برای ارائه گزارش کاری در خصوص وضعیت مسکن، تنگناها، مشکلات و اقدامات صورت گرفته، در جمع اعضای جدید کمیسیون عمران حاضر می‌شود.

مهرداد بائوج لاهوتی افزود: در این جلسه که پیرو جلسه روز یک‌شنبه آینده کمیسیون برای تعیین مسوولان کمیته‌های تخصصی و همچنین مشخص کردن اولویت‌های کاری کمیسیون عمران در دوره نهم مجلس برگزار می شود، وزیر راه و‌شهرسازی ضمن استماع انتظارات نمایندگان کمیسیون در خصوص اقدامات موجود در حیطه راه‌وشهرسازی، با اعضای جدید کمیسیون عمران هم آشنا خواهد شد.

عملکرد معکوس مسکن مهر؟

نایب رییس اول کمیسیون عمران مجلس نیز با اشاره به حضور سه‌شنبه آینده وزیر راه‌و‌شهرسازی در این کمیسیون گفت: بهبود وضعیت تامین مسکن و الزامات آن یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیسیون عمران در دوره نهم مجلس است.

محمدرضا رضایی، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس افزود: با توجه به شعار دولت مبنی بر کاهش قیمت مسکن و فعالیت‌هایی که در طرح مسکن مهر اجرا شده است عملا نباید شاهد خیز قیمت مسکن باشیم، اما مثل اینکه این ساخت‌وسازها عملکرد معکوس داشته‌اند.

    نظرات