دیدار شهردار ، ریاست شورای اسلامی شهر  و مدیران شهرداری با ریاست تامین اجتماعی شهرستان شوشتر

دیدار شهردار ، ریاست شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری با ریاست تامین اجتماعی شهرستان شوشتر

دیدار شهردار ، ریاست شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری با ریاست تامین اجتماعی شهرستان شوشتر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر؛

جلسه مشترکی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت خدمتی پرسنلی از شهرداری که در بازنشستگی قرار دارند و تقسیط بدهی شهرداری به تامین اجتماعی در دفتر ریاست تامین اجتماعی برگزار شد .
دکتر جافری در این دیدار با اشاره به مشکلاتی که برای بازنشستگی تعدادی از کارکنان و کارگران زحمتکش شهرداری پیش آمده است خواستار همکاری و هم فکری برای رفع این موضوع شد .
وی بیان کرد : تعدادی از کارکنان شهرداری در بازنشستگی هستند و از مسئولین تامین اجتماعی درخواست نمود تا بر اساس قوانین و مقررات با آنها مساعدت شده و با راهکارهای قانونی این مشکلات رفع گردد .

دکتر پور محمدی ریاست شورای اسلامی کهن شهر شوشتر به بیان رویکرد مدیریت شهری مبنی بر ارتقاء وضعیت معیشتی کارمندان و کارگران پرداخت و گفت : برای تغییر و تحول در نحوه خدمات رسانی به شهروندان نیاز است تا پرسنل جوان و با انرژی به جای افراد بازنشسته به کار گمارده شوند و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر نیز از طرح های ساماندهی پرسنل و استفاده بهینه از سرمایه انسانی حمایت خواهد کرد.
آموزش پرسنل شهرداری از نحوه عملکرد سوابق بیمه ای و بهره مندی از خدمات بیمه‌ای از جمله مسائل دیگر مطرح شده در این نشست بوده است .

https://eitaa.com/shahradarishoushtar

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شوشتر

    منبع خبر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر یک شهرداری در شهر شوشتر می باشد

      نظرات