فضاسازی و آذین بندی شهر در آستانه دهه مبارک فجر

فضاسازی و آذین بندی شهر در آستانه دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم اظهار کرد: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و زنده نگاه داشتن رشادت ها و ایثارگری های شهدا و مبارزان انقلابی، فضای شهر عطر و بوی انقلابی به خود گرفت.

وی تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شعار محوری ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار، سازمان زیباسازی اقدام به فضاسازی بصری و محیطی با نصب پرچم های جمهوری اسلامی و پرچم های رنگی در میادین، بلوارها، معابر اصلی و محورهای ورودی شهر، آذین بندی و نورپردازی، نصب ریسه های منقش به پرچم و ...   کرده است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین ادامه داد: دهه فجر یادآور حماسه های بزرگی است که آحاد ملت ایران به رهبری امام خمینی طی سالهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی آفریدند و اکنون همه ما به عنوان میراث داران این نعمت الهی وظیفه داریم تا در مسیر زنده نگه داشتن آن گام برداریم.

منجم اضافه کرد: با توجه به تقارن دو مناسبت ملی و مذهبی و میلاد باسعادت حضرت علی(ع) در فضاسازی‌ها به هر دو موضوع پرداخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: نصب ۱۰۰۰ پرچم با طرح فجر پیروزی، ۱۰۰عدد کتیبه عمودی و۲۰۰۰ مترمربع کتیبه افقی در معابر اصلی و پل ها انجام شد.

منجم توجه به نواحی منفصل شهری در مناسبت های ملی و مذهبی را از رویکردهای اصلی سازمان زیباسازی عنوان کرد و گفت:در این راستا ۵۰۰ عدد پرچم و کتیبه در نواحی منفصل شهری شامل چوبیندر، وثوق آباد، اسماعیل آباد، ناصرآباد، حسن آباد و شهرک دانش نصب شد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: همچنین 25 هزار متر ریسه پرچمی ، نوری و رنگی در معابر اصلی و میادین شهر آذین بندی شد.

او افزود: ۲۰ پایه پرچم جدید و دائمی در خیابان‌های شهدا، طالقانی(از چهارراه ولیعصر تا سبزه میدان)، میدان میرعماد تا سبزه میدان، امام خمینی تا ورودی مسجد النبی،بوعلی تا فلسطین،تهران قدیم، پیغمبریه،هلال احمر و پیاده راه فرهنگی سبزه میدان نصب شد.

منجم با اشاره به نصب ۱۶ سازه پرچم ثابت در چهارراه‌های بنیاد شهید، فلسطین، محمد رسول الله، پادگان و شهدا اذعان کرد: نصب تصاویر ۵۰ نفر از فرماندهان شهید شهر قزوین بر روی دیوار استانداری نیز از اقدامات حائز اهمیت این سازمان در ایام دهه مبارک فجر می باشد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بیان کرد: علاوه بر معابر، آذین بندی میادین اصلی از جمله سبزه میدان،میرعماد، سرداران، قدس،ولیعصر، کوثر، مینودر و ارتش انجام شده است.

منجم نصب ۱۵ عدد المان و سازه نوری را از دیگر اقدامات این سازمان اعلام کرد و گفت:همانند سایر مناسبت های ملی و مذهبی،پروژه لوگو پروژکتور نیز به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اکران خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه همه سازه های محیطی و تبلیغاتی شهر به صورت ویژه فضاسازی و آذین بندی شده است افزود:همچنین این سازمان به مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با انجام تبلیغات محیطی نگاه ویژه ای داشته است.

منجم یادآور شد: زنده نگاه داشتن روزهای پرشور و حرارت انقلاب و حفظ و حراست از رشادت ها و ایثارگری های آن روزها به خصوص برای نسل جدید از اولویت ها و دغدغه های مدیریت شهری به شمار می رود.

پایان پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات