مديرعامل توانير تاكيد كرد؛ ضرورت تلاش براي حفظ ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ،نشست مديريت مصرف برق شركتهاي زير مجموعه براي كمك به حل بحران سوخت نيروگاهها در نيمه شمالي كشور با حضور مهندس كردي مديرعامل شركت توانير ،مهندس اله داد معاون انتقال و تجارت خارجي شركت توانير ،دكتر رجبي مشهدي مديرعامل شركت مديريت شبكه برق ايران و معاونان برنامه ريزي و امنيت و راهبري اين شركت از طريق ارتباط تصويري با مديران عامل شركتهاي برق منطقه اي و توزيع برق در مركز پايش صنعت برق برگزار شد.
مهندس آرش كردي در اين نشست اجراي كامل برنامه هاي مديريت بار و مصرف انرژي از سوي شركتهاي زير مجموعه  را مورد تاكيد قرار داد.
وي با تاكيد بر لزوم اجراي دستورات ديسپاچينگ ملي به عنوان مسوول راهبري شبكه ،از شركتهاي برق منطقه اي و توزيع برق كشور خواست اجراي تدابير پيش بيني شده را با جزييات  اجرا كنند.
در ادامه مهندس اله داد با اشاره به عملكرد خوب شركتهاي برق در استانهاي آذربايجان شرقي و غربي و قم به مقايسه عملكرد شركتهاي توزيع برق در شمال شرق كشور و استانهايي چون مشهد ،خراسان رضوي ،مازندران ،البرز و تهران پرداخت.
در اين نشست دكتر مصطفي رجبي مشهدي مديرعامل شركت مديريت شبكه نيز به تدابير پيش بيني شده براي تامين انرژي پايدار اشاره كرد و نقش شركتهاي برق در مديريت بارشبكه برق و انرژي تا فراهم شدن شرايط تامين گاز و سوخت رساني به نيروگاهها را مورد تاكيد قرار داد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات