خیز بلند عمرانی و فرهنگی در شهرک خاوران

خیز بلند عمرانی و فرهنگی در شهرک خاوران

به گزارش شهریار ، محمد حسین زاده اظهار کرد: توسعه و عمران در شهرک خاوران و همچنین حوزه استحفاظی این منطقه، رویکرد اصلی شهرداری منطقه در دوره اخیر مدیریتی است.

وی افزود: گواه این مطلب، اجرا و بهره‌برداری از چندین پروژه شاخص در ماه‌های گذشته بوده و در ادامه این فعالیت‌ها و اقدامات، توسعه و عمران در شهرک خاوران با تعریف پروژه‌های جدید فرهنگی و عمرانی و همچنین تکمیل پروژه‌های ناقص از طرف دیگر شتاب می‌گیرد.

حسین زاده با اشاره به سیر صعودی ساخت و سازها و شکل‌گیری بافت شهری در شهرک خاوران و همچنین استقبال ملاک و سرمایه گذاران از این منطقه از کلانشهر تبریز اظهار کرد: با اهتمام شهرداری منطقه، تکمیل زیرساخت‌ها و زنجیره نیازهای شهری در شهرک خاوران با اجرای پروژه های اساسی و ماندگار محقق خواهد شد و شهرک خاوران بعنوان یکی از شهرک‌های مسکونی فرهنگی در شمال‌غرب کشور خودنمایی خواهد کرد.

شهردار منطقه در بیان پروژه‌هایی که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تاثیرگذار بوده و در اولویت اجرا و بهره برداری است، تصریح کرد: عملیات اجرایی نزدیک به ۱۰ طرح عمران و توسعه شامل تکمیل بخش قابل توجهی از نواقصات مرکز همایش‌های بین المللی تبریز، احداث زمین چند منظوره ورزشی، احداث و تکمیل چندین پارک محله‌ای، احداث پل عابر پیاده و نیز احداث و تکمیل چندین مسیر دسترسی در دست اقدام بوده و طی روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسین زاده استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرک را در برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توسعه‌ای کلانشهر تبریز حائز اهمیت داشته و بر همت و جدیت مدیریت کلان شهری در تحقق اهداف مورد نظر تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات