بهره‌برداری از ۷۴ دستگاه اتوبوس جدید با ۲۸۸ میلیارد تومان هزینه

بهره‌برداری از ۷۴ دستگاه اتوبوس جدید با ۲۸۸ میلیارد تومان هزینه

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار اظهار کرد: با همراهی و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت استانی، طی سه ماه گذشته ۷۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهر اضافه شده است که در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از ۷۴ دستگاه اتوبوس جدید ۱۹ دستگاه شماره‌گذاری شده و ۶۴ دستگاه دیگر در دست اقدام است که در روزهای آتی اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

شهردار تبریز  تصریح کرد: در سه ماه گذشته جمعا ۷۴ اتوبوس جدید برای حمل و نقل عمومی تبریز خریداری شده است که از این تعداد، ۱۱ دستگاه از ۶۱ دستگاه قرارداد سهمیه وزارت کشور با شرکت عقاب افشان و ۱۳ دستگاه از ۷۳ دستگاه قرارداد سهمیه وزارت کشور با شرکت ایران‌خودرو دیزل  بوده است و ۵۰ دستگاه  از ۱۰۰ دستگاه قرارداد مربوط به شرکت اسنا  با اعتبارات صد درصدی شهرداری تبریز خریداری شده است.

هوشیار با اشاره به هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز خاطرنشان کرد: در ۲ ماه گذشته سیستم GPS در تمامی اتوبوس‌های بخش خصوص و دولتی نصب شده در حال حاضر به‌صورت لحظه‌ای می‌توان وضعیت فعال، مکان و تعداد  اتوبوس ناوگان، میزان سرعت، مصرف سوخت و دیگر موارد مرتبط را به تفکیک خط بر روی نقشه مشاهده و کنترل کرد.

وی یادآور شد: اپلیکیشن موبایلی مدیریت سفر  و زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه نیز در مراحل نهایی جهت بهره برداری است.

شهردار تبریز در خصوص وضعیت خدمات‌دهی در مسیر تندرو گفت: متوسط زمان انتظار در مسیر تندرو در شرایط عادی و بدون تصادف و راه بندان ۲ دقیقه است که این امر در حال حاضر با افزایش تعداد ناوگان از ۴۴ دستگاه به ۶۷  دستگاه محقق شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات