بررسی قراردهای فضای سبز و طرح خرید نهال از مراکز درون استانی موضوع این جلسه از کمیسیون محیط زیست شور

بررسی قراردهای فضای سبز و طرح خرید نهال از مراکز درون استانی موضوع این جلسه از کمیسیون محیط زیست شور

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز سی و هفتمین جلسه کمیسیون محیط زست، فضای سبز و سلامت این شورا به ریاست محمد مهدی مطیعی و با دستور کارهای خرید نهال، درختچه و درخت از درون استان و همچنین ارائه گزارش از وضعیت قراردادهای فضاز سبز، در سالن محل جلسات شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد.

مطیعی در این جلسه اظهار کرد: طرحی که برای خرید نهال از درون استان به شورا ارائه شد بررسی و ایرادات آن مشخص گردید، این ایرادات و سوال‌های مرتبط از مراجع ذی صلاح پرسیده و مشورت های لازم در این خصوص انجام گرفت.

وی افزود: با توجه به بررسی های انجام شده با شرط اینکه یک طرح مدون جامع و کامل از طرح های ارائه شده برای اعضای شورای اسلامی شهر و مراجع ذی صلاح تهیه و ارسال گردد، کمیسیون محیط زیست به این طرح رای مثبت داد.

رئیس کمیسیون محیط زیست، فضای سبز وسلامت شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: در خصوص دستور کار دوم مطرح شده در جلسه، دو موضوع نیروهای مازاد در قراردادهای فضای سبز که در قرارداد پیمانکاران نبودند اما حقوق و بیمه دریافت کرده اند و همچینن صورت وضعیت قراردادها و شیوه نظارت بر آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد در خصوص نیروهای مازادی که در سنوات گذشته به قراردادهای فضای سبز تحمیل شده اند، مستندات لازم در چندین جلسه مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت و در نهایت مقرر گردید که با حضور شهردار و معاونین شهرداری، نماینده بازرسی و با حضور پیمانکاران مستندات و شواهد بررسی و تصمیم گیری لازم در این زمینه صورت گیرد.

مطیعی ادامه داد: بررسی های انجام شده در صورت وضعیت قراردادها به استحضار شهردار و رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری رسانده شد تا در جهت احقاق حق شهروندان اقدامات لازم در راستای اجرای قانون، جلوگیری از تضییع بیت المال و حقوق پیمانکار باشد تا درنهایت نه شهر و نه شهروندان در این مورد متضرر نشوند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات