کوتاه شدن مسیر اخذ پروانه، انتقال سند و پایان کار ساختمان

کوتاه شدن مسیر اخذ پروانه، انتقال سند و پایان کار ساختمان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی این شورا به ریاست حمید دغاغله و با حضور اعضای این کمیسیون برگزار شد.

دغاغله در این جلسه اظهار کرد: اجرای کامل پنجره واحد خدمات شهری یکی از مهمترین موارد در راستای هوشمند سازی شهر اهواز است که طرح آزمایشی آن از هفته آینده در منطقه ۲ شهرداری اهواز اجرا می شود.

وی افزود: با اجرای این طرح دیگر لازم نیست شهروندان برای انجام بسیاری از امور خود مانند پایان کار و پروانه ساختمانی به صورت حضوری به شهرداری مراجعه کرده و در این صورت در زمان و هزینه خود صرفه جویی میکنند. علاوه برآن از ایجاد بسیاری از مشکلات ویژه مسائل سلیقه ای جلوگیری می کند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: با توجه به توافقات انجام شده، سازمان ثبت اسناد، نظام مهندسی و کانون سردفترداران استان در این سامانه به هم متصل شده و با این کار مدت زمان دریافت پروانه، انتقال سند و پایان کار کمتر و با سهولت بیشتری انجام می شود.

وی تاکید کرد: با اجرای پنجره واحد خدمات شهری می توانیم بهترین مزایا و امکانات را در راستای توسعه شهری و زیباسازی انجام داده و در آیتم‌ها و موارد دیگر نیز مسیر توسعه را هموارتر کنیم. امیدواریم به زودی این طرح به صورت کامل در سطح شهر اهواز اجرایی شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات