برگزاری نخستین رویداد توانمندسازی مدرسان کارآفرین

برگزاری نخستین رویداد توانمندسازی مدرسان کارآفرین

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش جامع علمی کاربردی شهرداری قزوین؛ محمودی کلایه سرپرست مرکز آموزش جامع علمی کاربردی شهرداری با اعلام این خبر افزود:نخستین رویداد توانمندسازی مدرسان کارآفرین به منظور آموزش موثر و هدفمند،اشتراک دانش و انتقال تجارب به جامعه مدرسان کارآفرین مقطع متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

محمد محمودی کلایه افزود: این رویداد پس از انعقاد تفاهم نامه مابین شهرداری قزوین و اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برای آماده سازی هرچه بهتر معلمان دوره متوسطه فنی حرفه ای و کاردانش در آموزش درس کارآفرینی به دانش آموزان مدون گردید،این رویداد آموزشی به صورت جلسات غیرحضوری کارگاهی و عملگرایی تربیت مربی کارآفرینی دبیران آموزش و پرورش صورت گرفته است.

محمودی کلایه اذعان کرد: آرزوی بهره وری از دروس کاربردی،رویایی در گذشته بود که هم اکنون به تحقق پیوسته است و امروزه جانمایی درس هایی از این قبیل بارقه امید به فرداهای روشن تر برای ایران است، بسیار مفتخریم که در این بستر می توانیم یک اقدام کوچک برای توانمندسازی مدرسین درس کارآفرینی انجام دهیم و به این حضور و خدمت گذاری خوشحالیم.

گفتنی است؛در این رویداد محمد دوسرانیان مقدم سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین در زمینه بسترسازی و توانمندسازی هرچه بهتر دانش آموزان برای تحقق رشته های کاربردی برای واحد علمی کاربردی استان قزوین سخنرانی کرد.

در ادامه این رویداد مهدی ریزوندی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، دوره های آموزشی  غیرحضوری را برای مدرسین کارآفرین توضیح داد و اعلام نمود این جلسات در پنج جلسه به صورت غیرحضوری تا پایان سال 1401 خواهد بود و درباب کارآفرینی و نقش آن بر دانش آموزان تاکید کرد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات