آیین رونمایی از جشنواره ورزشی اهواز پر نشاط در صحن شورای شهر اهواز

آیین رونمایی از جشنواره ورزشی اهواز پر نشاط در صحن شورای شهر اهواز


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، سیفی معاون سیاسی استاندار خوزستان در آیین رونمایی از جشنواره ورزشی اهواز پرنشاط در صحن شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در سال های اخیر از روش های محتلفی برای تجزیه و ضربه زدن به این کشور اقدام کرده است که طراحی ترکیبی از آن را در اتفاقات اخیر شاهد بودیم که البته با رهبری حکیمانه امام خامنه ای، مدیریت دولت و بصیرت ملت این فتنه نیز دفع و خنثی شد.

وی افزود: یکی از کارهایی که می توان در فضای جامعه برای خنثی کردن برنامه های دشمن انجام داد این است که با تقویت برنامه هایی مثل برگزاری "جشنواره ورزشی اهواز پرنشاط" این فضا را به فضایی شاد و مسرت بخش برای مردم تبدیل کرد.

حجت الله زارع زاده نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در آیین افتتاحیه جشنواره ورزشی اهواز با نشاط اظهار کرد: این جشنواره با محوریت معاونت فرهنگی شهرداری و همکاری تعاملی اداره کل ورزش و جوانان با استانداری خوزستان آغاز میشود که تا نیمه شعبان ادامه خواهد داشت.

وی به نقش پر رنگ بانوان در این جشنواره اشاره کرد و افزود: از تمام دختران و پسران اهوازی دعوت می‌کنیم تا با شرکت در این جشنواره به شکوه هرچه بیشتر آن افزوده و به تقویت فرهنگ ورزش در جامعه کمک کنند.

بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: ما برای ایام الله دهه فجر حدود ۲۴۴ برنامه تعریف کردیم که هم در حوزه ورزشی و هم در حوزه جوانان اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برای ارائه خدمات بهتر در کشور ضروری است که دستگاه های مختلف باهم تعامل داشته باشند که در خوزستان این تعامل در مجموعه ورزش و جوانان بخوبی در حال اجرا است.

بنی تمیم تصریح کرد: در استان خوزستان و اهواز سرانه ورزشی بسیار کم است و ضروری است که دستگاه ها از ظرفیت های خود برای ارتقا این سرانه در جهت تقویت روحیه نشاط در جامعه استفاده کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: برگزاری این جشنواره ورزشی ایده بسیار خوبی است که در کنار قرار شد ۸۷ زمین فوتبالی در سطح اهواز وجود دارد را ساماندهی کنیم و سند مالکیتش صادر و در اختیار سازمان های مربوطه قرار بگیرد تا شاهد هرچه بیشتر نظم در برگزاری برنامه های ورزشی در شهر باشیم.


حمید رعیتی معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز اظهار کرد: اگر بخواهیم کاری انجام دهیم باید ابتدا اصل وحدت کاری و تعامل را درنظر داشته باشیم تا خروجی موفقی از برنامه ریزی انجام شده حاصل شود

سعی داریم تا با پیشنهاد شورا این رویداد را به یک رویداد دائمی هرساله در این ایام تبدیل کنیم تا در صورت همکاری استانداری این برنامه به سایر قسمت های استان تسری پیدا کند.

وی همچنین به موضوع اهمیت ورزش در حوزه بانوان اشاره کرد و گفت: تعامل دستگاه ها در این حوزه نیز نیازی ضروری است که با همکاری مجموعه ورزش و جوانان و استانداری میتوان گام های بزرگی برداشت. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات