به گزارش شهریار
، چهارمین برنامه میز خدمت شهرداری تبریز، برای رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و مشکلات شهروندان، توسط اداره کل بازرسی شهرداری تبریز در شهرداری منطقه ۴ برگزار شد.
این ویژه برنامه با حضور داود باغی، سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری تبریز و رئیس اداره کنترل شاخصهای عملکرد، رئیس اداره رسیدگی به شکایات، مسئول سامانه ۱۳۷، و چند تن از کارشناسان این حوزه در طبقه همکف شهرداری منطقه ۴ برگزار شد.
مسائل و مشکلات حل نشده شهروندان در حوزههای مختلف در این میز خدمت مطرح شده و راهنماییهای قانونی لازم در زمینه حل این مشکلات ارائه شد.
با توجه به تاکید شهردار تبریز در خصوص رسیدگی به مشکلات و شکایات شهروندان و برابر برنامهریزهای انجام شده میز خدمت اداره کل بازرسی شهرداری تبریز در همه مناطق، سازمانها و شرکتهای تابع استقرار مییابد.
نظرات