دیدار شهردار منطقه ۸ تبریز با خانواده شهید والامقام «وحید اسدزاده»

دیدار شهردار منطقه ۸ تبریز با خانواده شهید والامقام «وحید اسدزاده»

به گزارش شهریار ، در این دیدار رضا جان فشان نوبری، با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در مقابله با استبداد جهانی، گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدای مرزبان که مدافعان کلیت ایران اسلامی بوده اند، هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی افزود: باید به شهدای مظلوم مرزبانی بیش از این توجه کرد که در این راستا با همکاری فرماندهی مرزبانی استان، اولین یادمان شهدای مرزبانی را سال گذشته در شهر تبریز به‌صورت باشکوه برگزار کردیم و در آینده نیز برنامه‌های مختلفی برای تجلیل از خانواده‌های این عزیزان در نظر داریم.

جان فشان دیدار با خانواده شهدا را جزو برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرداری منطقه ۸ اعلام کرد و افزود: در طول دهه مبارک فجر در کنار فضاسازی های گسترده و برگزاری ویژه برنامه های مختلف فرهنگی-ورزشی، دیدار  با خانواده های محترم شهدا را جزو برنامه های کاری خویش قرار داده ایم و در طول ایام الله دهه فجر، با شماری از خانواده های محترم شهدا دیدار خواهیم کرد.

سردار احمدی فرمانده مرزبانی استان نیز در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان مرزبانی، گفت: خانواده شهدای مرزبانی، فرزندان برومند خود را در راستای حفظ کلیت ایران اسلامی تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی افزود: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیز باشیم .

در این دیدار خانواده شهید وحید اسدزاده به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های فرزند شهید خود پرداختند.

شهید وحید اسدزاده از سربازان فرماندهی مرزبانی کشور بود که در سال ۸۹ و در ۲۱ سالگی در منطقه سلماس به دلیل درگیری با قاچاقچیان مسلح، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات