شهرداری و شورای اسلامی شهر کنار مردم زلزله‌زده خوی هستند

شهرداری و شورای اسلامی شهر کنار مردم زلزله‌زده خوی هستند

به گزارش شهریار ، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در حاشیه ارسال محموله کمک های شورا و شهرداری تبریز به مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: تا زمانی که نیازهای مردم زلزله زده خوی تامین شده و خانه‌های خود را احداث کنند، ما مردم خوی را فراموش نمی‌کنیم.

وی با اشاره به ارسال این محموله توسط شورای اسلامی و شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز طی روزهای گذشته با حضور در منطقه خوی، با نیازسنجی اقلام مورد نیاز در منطقه این موارد را احصاء کرده و این اقلام بر همین اساس خریداری شده است.

برگی اقلام ارسالی را شامل وسایل گرمایشی، بهداشتی، خوراکی و... عنوان کرد و افزود: متاسفانه زلزله آسیب‌هایی به جا گذاشته که لازم است همگی دست به دست هم داده و یک صدا شویم تا مشکلات ناشی از آن هر چه سریع تر برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز نیز خود را از این موضوع مستثنی نمی داند و مردمان شهر خوی اگر همشهری هم نباشند، هموطنان و عزیزان ما هستند که برای بهبود وضعیت آنها تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و در تائید لایحه شهرداری، کمک های مردمی و اقلام دیگر بسته بندی شده و امروز برای مردم خوی و روستاهای اطراف ارسال می شود تا از طریق مبادی ذیربط مثل جمعیت هلال احمر و... توزیع شود.

برگی یادآور شد: از کلیه شهروندان تقاضا داریم در این هوای سرد هموطنان را فراموش نکنند و در این بین شهرداری تبریز نیز آمادگی دارد این اقلام را تهیه کرده و در اختیار مردم زلزله زده خوی قرار دهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات