شهردار منطقه ۷ پاسخگوی مطالبات شهروندان شد

شهردار منطقه ۷ پاسخگوی مطالبات شهروندان شد

به گزارش شهریار ، محمد رشتبری در اولین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در توضیح مطالبات شهروندان که توسط رسانه های محلی تهیه شده بود اظهار کرد: در حوزه آسفالت منطقه مشکلات متعددی وجود دارد که برای حل این مسئله در سال آینده اعتبار قابل توجهی درخواست کرده ایم.

وی با بیان اینکه بودجه آسفالت منطقه ۸ میلیارد تومان در سال جاری بود، افزود: با این وجود با توجه به اهمیت مسئله از ابتدای سال تا به امروز برای آسفالت و بهسازی معابر سطح حوزه ۱۷ میلیارد تومان هزینه صرف شده است و در سال ۱۴۰۲ به جد پیگیر بهبود وضعیت آسفالت معابر منطقه خواهیم بود.

رشتبری با اشاره به جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در حوزه این منطقه، افزود: در بحث جمع آوری و زنده‌گیری سگ های بلاصاحب بالاترین آمار را در میان مناطق دهگانه داریم.

شهرداری منطقه ۷ تبریز در خصوص مسیرگشایی خیابان شهید سعیدی تصریح کرد: در بودجه سال‌جاری اعتبار دو میلیارد تومانی برای مسیرگشایی در نظر گرفته شده بود که با مساعدت شهردار تبریز این مبلغ به ۱۲میلیارد تومان افزایش یافت که در این راستا از ۱۳۲ واحد مسکونی واقع شده در مسیرگشایی، ۱۲۰ قطعه مورد توافق شده و ۹۶ قطعه نیز تملک و تخریب شده است.

وی در خصوص مشکلات پیشرو مسیرگشایی یادآور شد: برای توافق برخی املاک می‌خواهیم معوض تملکات را از املاک شهرداری واگذار کنیم و در این حوزه نیازمند کمک شهرداری مرکز هستیم.

رشتبری در بحث پتروشیمی و پالایشگاه تبریز که در سطح حوزه منطقه ۷ قرار گرفته است، گفت: تاکید کردیم این دو نهاد در حوزه درختکاری ورود کرده و حریم خود را درختکاری کنند. همچنین درموضوع فاضلاب شهری منطقه تلاش داریم در حساب‌های فی‌مابین بین دونهاد مسئله را حل و فصل کنیم.

محمد رشتبری خاطرنشان کرد: در مورد مشکلات کجوار دچار برخی بروکراسی اداری شده و در تلاش برای حل آن هستیم همچنین در خصوص شهرک صدرا، بحث سهم شهرداری، فصای سبز، رمپ و لوپ را در جلسات مطرح شده است.

شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به اینکه سهم شهرداری در کوی لاله تحویل داده نشده، تصریح کرد: به رغم وجود این مشکلات اقدام به آسفالت ریزی، اصلاح هندسی، دیوار کشی و جداره سازی، ساماندهی زمین بازی کودکان این کوی در دستور کار قرار گرفت ناگفته نماند این کوی مشکلات متعددی دارد و نیازمند همکاری شرکت سازنده هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات