اجرای هوشمندسازی در سه تقاطع تبریز

اجرای هوشمندسازی در سه تقاطع تبریز

به گزارش شهریار ، یعقوب وحیدکیا با اشاره به آغاز عملیات هوشمندسازی و مدیریت بهینه تقاطع‌های شهری در تبریز اظهار کرد: در راستای کاهش ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان این معاونت در فاز نخست نسبت به هوشمندسازی و مدیریت بهینه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سه تقاطع لاله، رودکی و عارف اقدام کرده و بر اساس گزارشات مردمی، نظریه پلیس راهور و همچنین بازدیدهای میدانی کارشناسان حمل و نقل و ترافیک از محل‌های مذکور کاهش محسوس و مطلوبی در زمینه بار ترافیک را شاهد هستیم.

وحیدکیا در خصوص جزئیات این خبر گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در ادامه فعالیت‌های خود در زمینه تسهیل عبور و مرور شهری و براساس اولویت بندی اقدام به هوشمندسازی سایر تقاطع‌ها نیز خواهد کرد.

وی در خصوص اهمیت و تاثیر هوشمند سازی چراغ‌های راهنمایی افزود: یکی از موثرترین شیوه‌های بهبود مشکلات تردد شهروندان در تقاطع‌ها بازنگری مجدد در زمانبندی و فاز بندی چراغ‌ها و جانمایی آن‌ها می‌باشد که این امر در این فاز کاری مورد توجه قرار گرفته می‌شود.

وحیدکیا خواستار حضور و مشارکت فعال شهروندان در اطلاع رسانی به سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل از وضعیت چراغ‌ها شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات