عملیاتی شدن راه اندازی بی ار تی از سال آینده

عملیاتی شدن راه اندازی بی ار تی از سال آینده


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز سید محمد علی پورموسوی ظهر امروز ۱۴ بهمن ماه در آیین رونمایی از اتوبوس‌های خریداری شده شهرداری اهواز اظهار کرد: در حال حاضر شهر اهواز در حوزه حمل و نقل عمومی و اتوبوسرانی کمبودهای زیادی دارد علاوه بر آن از سال‌های گذشته از تعداد اتوبوس‌های سازمان اتوبوس رانی کم شده و جایگزین نشده اند.

وی افزود: علی رغم مشکلاتی که وجود داشت در سال جاری با کمک دولت خرید تعداد زیادی اتوبوس برای شهرداری اهواز به سرانجام رسید، با این حال ۱۲۹ اتوبوس خریداری شده قسمت کمی از نیازمندی اهواز را رفع می کند، برنامه ما این است که طی چند سال آینده تعداد اتوبوس های اهواز به حالت استاندارد برسد.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: با توجه به بودجه شهرداری اهواز، در سال آینده نیز همین تعداد اتوبوس و حتی بیشتر هم خریداری خواهد شد، علاوه بر آن در تلاش هستیم بی. ار. تی که یک طرح محوری برای حمل و نقل عمومی اهواز است هم راه اندازی شود و در سال آینده تجهیزات و اتوبوس های مناسب آن نیز خریداری شوند.

وی تاکید کرد: ناوگان تاکسیرانی شهرداری اهواز نیز همانند اتوبوسرانی در شرایط خوبی نیست با این حال در تلاش هستیم با خریداری و نوسازی تعداد قابل توجهی تاکسی یک تحول در این حوزه نیز اتفاق افتد.

پورموسوی ادامه داد: در حال حاضر با هماهنگی های انجام شده در تلاش هستیم ۳۰۰ دستگاه تاکسی شهری را خریداری کنیم که از این تعداد یکصد دستگاه توسط خود شهرداری و تعدادی نیز توسط بنیاد شهید برای تاکسی‌دارهای خانواده شهدا و ایثارگران خریداری خواهد شد. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات