تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهما السلام)

تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهما السلام)

به گزارش شهریار ، با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار تبریز، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، اعضای شورای شهر، شهرداران مناطق ۲ و ۶، رئیس شورای هیئات مذهبی تبریز و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری و با حضور پرشور محبان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهما السلام)، همزمان با شب میلاد با سعادت اولین ستاره تابناک امامت و ولایت حضرت علی (ع)، در همایشی از پیرغلامان و خادمان حسینی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهما السلام) تجلیل شد.
در ابتدای این آئین شهردار منطقه ۲ تکریم و کرامت خادمان را به رسم ادب سفارش شده توسط بزرگان اعلام کرد و افزود: امروز تکریم و تجلیل از انسان های والایی که بطور خالصانه در هیئات تلاش می کنند، افتخاری است که نصیب ما شده و من از همین جا دست تمامی پیرغلامان و خادمان حسینی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهما السلام) را می بوسم.
موسی علی پور در ادامه سخنان خود ضمن تبریک اعیاد رجب و تبریک ایام الله دهه فجر، از حمایت شهردار و اعضای شورای شهر تبریز در برگزاری چنین برنامه های فرهنگی و مذهبی قدردانی کرد.
در ادامه این آئین حجت الاسلام و المسلمین حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تبریک اعیاد رجب و قدردانی از مجموعه شهرداری، شورای شهر و همچنین تشکر از شهردار منطقه ۲ و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، این سازمان ها را پیشگام در اجرای مراسمات مذهبی اعلام کرد و گفت: از همه بزرگوارانی که به نام و عشق علی (ع) و در قالب محبان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهما السلام) تلاش می کنند، قدردانی می کنم.
در ادامه این همایش، علی جعفری آذر فرماندار تبریز هم از تمامی پیرغلامان و خادمان حسینی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهما السلام) قدردانی کرد.
وی همچنین پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون نهضت حسینی امام خمینی (رض) عنوان کرد.
دهقان نژاد عضو شورای شهر تبریز هم اجرای آیین تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهما السلام) را برنامه ارزشی و پربار دانست.
در جریان این همایش از چند تن از پیرغلامان و خادمان حسینی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهما السلام) تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات