پیام شهردار شاهرود به مناسبت تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی ایران

پیام شهردار شاهرود به مناسبت تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی ایران

پیام شهردار شاهرود به مناسبت تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی ایران:

بسمه تعالی

﴿ وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهُوقاً (الاسراء: 81)

و (به امت) بگو که (دین) حق آمد و باطل نابود شد، که باطل خود لایق محو نابودی ابدی است.

پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که افق های تاریخ را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران بزرگ را به جهانیان نمایاند .

دهه مبارکِ فجر، طلیعه‌ی تحققِ اراده الهی و خواستِ مردم در تعیین سرنوشت خویش و طلوع خورشید انقلاب اسلامی بود. که در این انقلاب مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عنوان رخدادِ مهمِ عصرِ حاضر، رژیم ستمگر پهلوی را سرنگون کرد و به فرمایش مقام معظم رهبری «عزت ایران و ایرانی بلکه اسلام و مسلمین در این دهه به دست ملت مقاوم و شجاع و قهرمان ایران، پایه گذاری شد.» و با اراده و رأی ملت بزرگ ایران، جمهوری اسلامی به عنوان طرحی نو برای حاکمیت مردم سالاری دینی، ارائه شد .

اینجانب فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را خدمت مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور ایران و بخصوص جوانان و نوجوانان این سرزمین و ویژه به مردم شهید پرور و انقلابی شاهرود که قطعا ادامه دهندگان راه پر فرازونشیب این انقلاب هستند و خواهند بود تبریک عرض نموده و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی که بی شک با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند تا امروز شاهد تنومند شدن آن در عرصه های بین المللی باشیم را گرامی می داریم .

عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه رهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه خداوند منان خواستارم .

محسن احمدی

شهردار شاهرود

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات