اجرای آسفالت سرد در خیابان های اصلی و فرعی ادامه دار باشد/ مناطق موجودی آسفالت سرد خود را حفظ کنند

اجرای آسفالت سرد در خیابان های اصلی و فرعی ادامه دار باشد/ مناطق موجودی آسفالت سرد خود را حفظ کنند


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز جلسه بررسی آخرین وضعیت نحوه پاکسازی محیط عمومی شهر از نخاله و زباله و نحوه عملیاتی شدن آسفالت سرد و گرم شامگاه دوشنبه ۱۷ بهمن ماه در صحن شورای شهر اهواز با حضور اعضای شورای شهر، معاون خدمات شهری شهرداری، معاون فنی و عمرانی و مدیران مناطق هشتگانه برگزار شد.

سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در این جلسه به مساله ضرورت ترمیم آسفالت های آسیب دیده اشاره داشت و اظهار کرد: این روزها مساله اول مردم در حال حاضر چاله چوله های شهر است که قبلا در مورد آن به تیم شهرداری هشدار داده بودیم ک در ایام بارندگی این مساله به مساله ای جدی تبدیل میشود.

وی به اشاره امام جمعه محترم اهواز در تریبون نماز جمعه به موضوع آسفالت و بهبود وضعیت معابر اشاره کرد و گفت: اشاره نماینده محترم ولی فقیه در تیریبون نماز جمعه به مساله آسفالت نشان از اهمیت این مساله بوده که مطالبه مردم شهر است.

محمودی خاطر نشان کرد: فرآیندها در کار بسیار طول میکشد و زمان بر است، بارها دیده شده اعضای شورا مناقصه ای که تایید شده را پیگیری میکنند تا این مناقصه ها به قرارداد برسد، این موضوع نشان از کندی فرآیندها است که درنهایت منجر به نارضایتی مردم میشود.

شیشه گری عضو هیات رئیسه شورای شهر نیز با اشاره بارندگی های اخیر و پیش رو گفت: نباید زمان را از دست داد و ذخیره آسفالت سرد برای مناطق نباید خالی شود.

وی به ضرورت اقدام برای ترمیم آسفالت معابر اصلی اشاره کرد و افزود: معابر فرعی نیز باید در دستور کار قرار بگیرد، برخی نوارهای حفاری باریک در معابر فرعی ایجاد نارضایتی میکند که باید در دستور کار شهرداران مناطق هشتگانه قرار بگیرد. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات