تحول در حوزه فرهنگ، نیازمند تحول در نگاه عملی و اجرایی است

تحول در حوزه فرهنگ، نیازمند تحول در نگاه عملی و اجرایی است

به گزارش شهریار ، امیر نصیربیگی در نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شوای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: این سازمان با توجه به ماموریت های گسترده ای که بر عهده دارد، هم نیازمند نگاه بودجه ای متناسب با این ماموریت هاست و هم نگاهی که بتواند این برنامه ها و ماموریت‌ها را پوشش دهد.

وی افزود: بازخوردگیری از برنامه‌ها و رویدادهایی که در حال برگزاری بوده و یا برگزار خواهند شد، نیازمند نگاه عمیق به مقوله فرهنگ، توجه به مخاطبان و نیز پاسخ به نیاز فرهنگی جامعه در ابعاد وسیع و گسترده ای است که تنوع آن همواره بر فعالان این حوزه در حال نمود بخشی است.

نصیربیگی با قدردانی از نگاه مثبت و رویکرد قابل توجه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: امید است این موضوع که مبتنی بر ترمیمی در نگاه بودجه ای است زمینه ساز تحول و تمرکز به برنامه های این سازمان و ماموریت های آن باشد و بتواند به غنابخشی برنامه ها در جامعه هدف کمک کند.

این نشست به میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به طرح نکات مختلف پیرامون مدیریت فرهنگی و نکته نظرات مختلف از سوی اعضا و کارشناسان کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا همراه بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات