بهره‌برداری از ۶ هزار و ۱۰۰ متر مربع کفسازی معابر در ایام‌الله دهه فجر

بهره‌برداری از ۶ هزار و ۱۰۰ متر مربع کفسازی معابر در ایام‌الله دهه فجر

سامان احمدزاده در گفتگو با شهریار اظهار کرد: در راستای مناسب‌سازی پیاده‌روهای شهر با محوریت بافت مرکزی، شش هزار و ۱۰۰ مترمربع کفسازی و مناسب‌سازی با هزینه پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: پروژه مناسب‌سازی و کفسازی ضلع شرقی و غربی خیابان خاقانی شمالی به متراژ ۱۷۰۰ متر مربع و هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خاطرنشان کرد: پروژه مناسب‌سازی و کفسازی ضلع شمالی خیابان امام (ره) حدفاصل خیابان خاقانی تا پارکینگ عتیق به متراژ ۱۹۰۰ متر مربع و هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان همزمان با دیگر پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز طی روزهای آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: پروژه مناسب‌سازی و کفسازی ضلع جنوبی خیابان ۱۷ شهریور جدید، باغشمال تا مقصودیه، به متراژ یک هزار متر مربع و هزینه ۹۰۰ میلیون تومان، دیگر پروژه انسان‌محور شهرداری تبریز است که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

احمدزاده با اشاره به مناسب‌سازی و سنگفرش مقابل مسجد امیرالمومنین (ع) نیز اعلام کرد: پروژه کفسازی پیاده‌روهای حد جنوبی پل قاری و مقابل مسجد امیرالمومنین (ع) به متراژ ۶۰۰ متر مربع و ۷۰۰ میلیون هزینه طی روزهای آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز یادآور شد: پروژه مناسب‌سازی و کفسازی خیابان امام (ره)، ضلع جنوبی چهارراه شهید بهشتی به‌طرف میدان ساعت نیز به متراژ ۹۰۰ متر مربع و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات