تمهیدات شهرداری منطقه ۵ برای استقبال از بهار اعلام شد

تمهیدات شهرداری منطقه ۵ برای استقبال از بهار اعلام شد

به گزارش شهریار ، سیاوش فتح اللهی با اشاره به تشکیل کمیته استقبال از بهار در این منطقه گفت: وظایف هر واحد برای استقبال از بهار استخراج و برای برنامه‌ریزی و اجرا ابلاغ می شود.

وی در بازدید از معابر شرق تبریز با بیان اینکه حوزه منطقه ۵ به عنوان ورودی اصلی تبریز از اهمیت خاصی برخوردار است افزود: زیباسازی، فضاسازی، استقرار کمپ گردشگری، گل‌کاری، تنظیف معابر، حذف زوائد بصری و ... از مهمترین اولویت های منطقه ۵ در شرق تبریز خواهد بود.

وی اظهار کرد: لکه گیری معابر، رنگ آمیزی جداول و نرده ها و پل‌های عابر پیاده، حذف زوائد بصری از جمله تابلوهای متفرقه، از جمله موارد پیش بینی شده برای استقبال از بهار است.

به گفته شهردار منطقه ۵، همچنین کاشت بیش از ۵۱ هزار جعبه بنفشه، ۴۶ هزار گلدان شب‌بو و ساماندهی فضای سبز شرق تبریز در دستور کار قرار دارد.

فتح اللهی در ادامه با اشاره به ساماندهی سرویس‌های بهداشتی عمومی، نمازخانه‌های مستقر در پارک‌های محله‌ای و سیستم‌های اذان گو به دلیل همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: کمپ استقبال از مسافران نوروزی و کارواش رایگان نیز در میدان بسیج، مستقر و با اهدای بسته‌های فرهنگی و پذیرایی، میزبان مسافران نوروزی خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات