جلسه هماهنگی ستاد استقبال از بهار با حضور شهردار کهن شهرشوشتر

جلسه هماهنگی ستاد استقبال از بهار با حضور شهردار کهن شهرشوشتر

جلسه هماهنگی ستاد استقبال از بهار با حضور شهردار کهن شهرشوشتر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر، در سلسله نشستهای ستاد استقبال از بهار که به منظور استقبال باشکوه گسترده از نوروز ۱۴۰۲ دردفترشهردار تشکیل گردید، شهردار کهن شهر شوشتر با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های موجود برای دستیابی به اولویت‌های خدمات رسانی اظهار داشتند: فعالیت‌هایی که در ایام نوروز از طرف مدیریت شهری اتفاق می افتد می تواند به عنوان شاخص اقدامات شهرداری در طول سال مورد ارزیابی قرار گیرد و این فعالیت ها در خاطرات مردم به یادگار خواهدماند.

دکتر رحیم جافری افزودند: شرایط به وجود آمده برای ایام عید نوروز می تواند به عنوان نقطه عطفی در نوع خدمات رسانی به همشهریان گرامی نیز قلمداد شود که استفاده از پتانسیل های موجود تجربه خوبی را هم برای شهروندان و هم برای مدیران شهری می تواند به دنبال داشته باشد و مجموعه مدیریت شهری باید این احساس خوشایند ایام نوروز را با اقداماتی مطلوب و مناسب به همشهریان هدیه نمایند.

جافری اظهارنمود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ، علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر اقداماتی در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان و ارتقاء سطح رضایتمندی آنان می بایست در دستور کار قرار گیرد.

رحیم جافری ضمن تاکید بر هماهنگی فی مابین کمیته‌های ستاد استقبال از بهار ، اظهار داشتند؛ بایستی تلاش شود تا با مدیریت همه‌جانبه و یکپارچه، امکانات و شرایط پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در شهر به نحو مطلوب مهیا گردد.

درپایان مدیران نواحی و مدیران مربوطه خدمات شهری به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص نحوه برگزاری موارد مربوط به ایام تعطیلات نوروز پرداخته و مطالبی را به تفکیک ارائه نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شوشتر

    منبع خبر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر یک شهرداری در شهر شوشتر می باشد

      نظرات