نشست هيات بهبود و تحول منابع انساني و تحقيقات  در برق خراسان

نشست هيات بهبود و تحول منابع انساني و تحقيقات در برق خراسان

به گزارش پايگاه خبري توانير ،در نشست هم انديشي و تبادل نظرات هيات بهبود و تحول معاونت منابع انساني و تحقيقات شركت توانيركه به ميزباني شركت برق منطقه اي خراسان و با حضورمهندس ملاعليا معاون منابع انساني و تحقيقات و مديران كل آن معاونت،مديرعامل و معاونين شركت برق منطقه اي خراسان برگزار شد ،مهندس ملا عليا گفت: شركت برق منطقه اي خراسان شركتي پيشرو و متعالي است .

وي افزود : اين سفر تجربه خوبي است و مي تواند در ستاد توانير تاثير گذار باشد.

معاون منابع انساني و تحقيقات شركت توانير تصريح كرد مشاهده چالش ها از نزديك و اقدام براي رفع موانع و تشكيل كارگروههاي تخصصي از اهداف اين سفر است ضمن اينكه دستاوردهاي آن مي تواند به عنوان سند پيگيري توانير و برق منطقه اي خراسان محسوب شود.

در اين نشست مهندس محمودي مدير عامل برق منطقه اي خراسان حضور اين هيأت را در استان يك حركت بسيار ارزشمند عنوان كرد و گفت: با اين حضور و طرح جديد موضوعات و مشكلات توسط مسئولين ستاد مورد بررسي و ارزيابي قرار خواهد گرفت .

وي در ادامه به ويژگي ها ، نقش و جايگاه برق منطقه اي خراسان در تامين برق پايدار اشاره كرد و سيماي صنعت برق خراسان را براي حاضرين تشريح نمود.

شايان ذكر است در اين نشست مسائل و مباحث نيروي انساني در قالب كارگروه هاي مديران ارشد توسعه منابع انساني و امور اداري، توسعه مديريت و بهره وري، توسعه فن آوري و اطلاعات و آمار،تحقيقات،ملاقات عمومي مطرح و تصميم گيري شد و در پايان معاون منابع انساني و تحقيقات شركت توانير و هيات همراه از مركز پايش و راهبري شبكه مخابرات برق خراسان و پست هاي GIS سجاد و جانباز و تونل انرژي آن بازديد نمودند.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات