مشارکت همگانی، لازمه اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی حوزه بانوان

مشارکت همگانی، لازمه اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی حوزه بانوان


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز محمدحسین ملایی زمانی در جلسه با بانوان فعال فرهنگی در صحن شورا اظهار کرد: فرهنگ و حوزه فرهنگی باید برای همه شهروندان و به ویژه مدیران یک دغدغه باشد چرا که هرچیزی که در این حوزه بکاریم همان را برداشت خواهیم کرد.
وی افزود: فرهنگ ابعاد مختلفی دارد علاوه بر آن هر حوزه و هر جایگاه فرهنگ مخصوص خود را می‌طلبد با این حال تلاش ما در حوزه فرهنگ این است که یک سطح از وضعیت موجود بهتر شویم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: برای بهتر شدن در حوزه فرهنگ باید ابتدا دغدغه آن ایجاد، افراد و مدیران دغدغه مند شناسایی و به هم متصل شود تا با یک همگرایی و همسویی به مرور دغدغه فرهنگی به اجتماع تسری پیدا کند.

وی به کار فرهنگی در حوزه بانوان اشاره داشت و تاکید کرد: پس از همگرایی، افراد و عناصر دغدغه مند، باید نیازمندی‌های بانوان در اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را بر اساس اولویت تقسیم بندی کنند؛ در این صورت می‌توان یک اقدام مفید و همگانی انجام داد و یک تحول فرهنگی ایجاد کرد.

ملایی زمانی به ضرورت مشارکت همگانی در حوزه فرهنگ و به ویژه امور مربوط به بانوان اشاره کرد و توضیح داد: همه‌ی ما یک مجموعه هستیم و باید در کنار هم کار کنیم تا به هدف خود که رسیدن به یک شهر سالم است برسیم، برای این کار همه عناصر تاثیرگذار باید ورود پیدا کنند چرا که فرهنگ نیازمند مشارکت همگانی است و اگر مشارکت همگانی وجود نداشته باشد تغییرات بسیار کند صورت می گیرد. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات