ابزار مديريتي مدل بلوغ شبكه هوشمند در توزيع برق مشهد

ابزار مديريتي مدل بلوغ شبكه هوشمند در توزيع برق مشهد

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق مشهد در اين جلسه مهندس ملاعليا معاونت تحقيقات و منابع انساني شركت توانير گفت گفت هدف از برگزاري چنين جلساتي با شركت هاي زيرمجموعه صنعت برق، تبادل نظر و انتقال تجربيات و شناسايي چالش ها بوده كه اميدوار هستيم با هم انديشي و كسب اطلاعات لازم بتوانيم در ستاد شركت توانير تصميمات ارزشمندي در خصوص روند اجرايي فعاليت ها گرفته شود.

وي با بيان اينكه نيروي انساني، سرمايه ارزشمند هر سازمان است گفت، اعتقاد ما همواره بر رشد و ارتقاي نيروي انساني است ضمن اينكه دغدغه هاي نيروي انساني هميشه مورد توجه قرار دارد. مهندس ملاعليا اضافه كرد، در حال حاضر فن آوري اطلاعات و ارتباطات به شدت در زندگي مردم رشد داشته و توجه و حمايت از پروژه هاي دانش بنيان و هوشمندسازي مي تواند در ارتقاء سطح خدمات بسيار حائز اهميت باشد.

وي گفت، قرار شد تعدادي از مديران كل و معاونين زير مجموعه در جلسات شركت هاي توزيع حضور يابند و با تشكيل كارگروه هاي منابع انساني، كاركنان، تحقيقات، توسعه مديريت، آموزش، قراردادها و.... به صورت حضوري با مديران و كارشناسان شركت هاي توزيع هم انديشي و تبادل نظر داشته باشند كه نتايج، تجربيات و موانع شناسايي، جمع بندي و پس از تجزيه و تحليل در مجمع شركت هاي توزيع مطرح و تصميمات لازم براي ارتقاء سطح كاركنان و عملكرد آنان گرفته شود.مهندس ملا عليا خاطر نشان كرد، با شناختي كه از شركت توزيع برق مشهد دارم برق مشهد شركتي فرهيخته با برنامه و همواره پيشتاز است كه اميدوار هستيم با تبادل تجربيات، هم انديشي و شناسايي چالش ها، تصميمات ارزشمندي در حوزه منابع انساني اتخاذ شود.

در ادامه مهندس رمضاني مديرعامل توزيع برق مشهد نيز گفت، شهر مشهد به عنوان بزرگترين كلان شهر پس از تهران و پايتخت معنوي تشيع در كشور داراي يك ميليون و 720 هزار مشترك بوده كه 80 درصد آن در بخش خانگي بوده كه 43 درصد مصرف انرژي در اين بخش مصرف مي شود. وي با بيان اينكه پيك بار توزيع برق مشهد به صورت غير همزمان با شبكه سراسري 1783مگاوات بوده است افزود شهر مشهد داراي 1330كليد اتوماسيون و تعداد 430  فيدر 20 كيلو ولت مي باشد كه با توجه به حضور ساليانه 35 ميليون زائر به شهر امام رضا عليه السلام تامين برق كلانشهر مشهد از جايگاه ممتازي برخوردار مي باشد.

مهندس رمضاني در ادامه گفت براي تدوين چشم انداز شركت از ابزار مديريتي مدل بلوغ شبكه هوشمند SGMM استفاده شده است كه با استفاده از ظرفيت هاي تعريف شده در مدل مورد نظر عملكرد شركت سطح بندي و نقشه راه ترسيم شده است.

وي در حوزه منابع انساني افزود با توجه به رويكرد شركت و ترسيم چشم انداز (هوشمند سازي و ناب شدن) چارت سازماني اصلاح شد و اولين شركتي هستيم كه با همكاري حوزه معاونت تحقيقات و منابع انساني شركت توانير، معاونت هوشمندسازي و فناوري هاي نوين و همچنين دفتر CRM و مجري پياده سازي آژانس هاي خدمات مشتركين را پياده سازي نموده ايم.

مهندس رمضاني در ادامه گزارش مبسوطي از اقدامات در حوزه IT مركز SOC، دفتر سازماندهي و طبقه بندي مشاغل، مقايسه ساختار جديد با قبل، اطلاعات نيروي انساني، پستهاي سازماني، وضعيت بازنشستگي كاركنان، آموزش و توسعه منابع انساني، برگزاري دوره هاي آموزشي، اجراي كلينيك مديريت، تطبيق اطلاعات HRS، معاينات ادواري و كرونا، اقدامات مهم در حوزه سلامت، اقدامات رفاهي، ورزش كاركنان و .... ارائه نمود. ?گفتني است در جلسه اختتاميه هر يك از مديران كل گزارشي از روند مسائل مطرح شده و شناسايي چالش ها در كارگروه هاي مورد نظر ارائه و تصميمات لازم از سوي معاونت تحقيقات و منابع انساني اتخاذ شد.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات