معرفی واحدهای برتر آموزشی از طرف اداره‌کل دفتر نوسازی و تحول اداری

معرفی واحدهای برتر آموزشی از طرف اداره‌کل دفتر نوسازی و تحول اداری

به گزارش شهریار ، یعقوب انصاری گفت: حسب دستور شهردار محترم کلانشهر تبریز، دوره های آموزشی گروه های مختلف شغلی مجموعه شهرداری تبریز با بهره گیری از اساتید متخصص هر حوزه با جدیت و بر مبنای تقویم آموزشی مدون برگزار می شود و در این میان، واحدهای مختلف مجموعه، همکاری شایسته ای با گروه آموزش این اداره کل داشته اند.

وی افزود: سازمان بسیج شهرداری، سازمان حمل و نقل ریلی، معاونت فنی و عمرانی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، اداره کل حراست (حفاظت فیزیکی)، معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، عملکرد درخشانی در حوزه آموزش داشته و به ترتیب، حائز رتبه های برتر در این زمینه شده اند.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری خاطرنشان کرد: ارزیابی عملکرد حوزه های مختلف بر اساس میزان درخواست دوره های آموزشی تخصصی و همچنین همکاریهای لازم در برگزاری دوره ها انجام یافته و ضمن تقدیر و تشکر از مدیران ارشد و کارشناسان آموزش حوزه های برتر، امیدواریم جدیت واحدهای آموزشی مجموعه های مختلف شهرداری در سال آتی نیز تداوم داشته باشد.

انصاری در پایان گفت: تدوین تقویم آموزشی سال آینده در حال انجام است و واحدهای مختلف می توانند نیازهای آموزشی خود را به این اداره کل اعلام کنند تا در برنامه آموزشی سال بعد لحاظ شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات