پیام رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز به مناسبت روز مهندس

پیام رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز به مناسبت روز مهندس

پنجم اسفند ماه زادروز دانشمند و مهندس نامدار ایران زمین، خواجه نصیرالدین طوسی و مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی است. بی‌شک نامگذاری این روز به نام روز مهندس در راستای توجه به نقش والا و ا رزشمند تلاشگران این عرصه بوده است.


سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز هم اکنون با داشتن بیش از ۲۳ هزار عضو مهندس و به عنوان بزرگترین تشکل حرفه ای و تخصصی غیردولتی استان گام های موثر و بلندی در راستای رسیدن مهندسان و حرفه مهندسی به جایگاه و شان واقعی و درخور خود برداشته است و در دورانی که جامعه با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کند، خود را موظف می داند به مساله معیشت و آسایش زندگی مهندسان و خانواده گرامیشان توجه ویژه ای داشته باشد.


همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز خود را متعهد به دفاع همه جانبه از حقوق حقه همه مهندسان و اعضا، ذینفعان اجتماعی و دست اندرکاران و مخاطبان این حرفه و ایجاد انسجام، تعامل، همکاری و همفکری برای بهبود خدمات مهندسی و ارتقای کیفیت ساخت و ساز می داند.


بی تردید طی سال هایی که از تاسیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گذشته است، شاهد ارتقای کیفیت ساختمان سازی در کشور بوده ایم و همگام با تکنولوژی های روز، روش های نوین صنعتی سازی ساختمان و ارتقای بهره وری و عمرمفید ساختمان پیگیری گردیده است.


فرصت را مغتنم می شمرم و بزرگداشت روز مهندسی را به همه مهندسان متعهد و متخصص خصوصاً اعضای گرانقدر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز صمیمانه تبریک و شادباش عرض می نمایم .


بهروزی سرافرازی و تندرستی همه اعضای فرهیخته و فهیم سازمان را از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.



علیرضا مجربی کرمانی

رییس سازمان

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز یک انجمن در شهر کرج می باشد

    نظرات