روز مهندس مبارک

روز مهندس مبارک


........................

نامیدن یک روز به نام «مهندسی»، ادای احترام به همه آنانی است که عمر خود را برای بهبود زندگی انسان صرف می کنند. آنان که می کوشند تا از رهگذار اعداد و محاسبات و داده ها و فرمول ها، رفاه و آسایش و امکانات بهتر و بیشتری را برای همنوعان خود به ارمغان آورند. دنیا را بدون مهندس و دانش مهندسی نمی توان تصور کرد که آنچه از پیشرفت و توسعه در زندگی انسان حاصل شده، نتیجه تلاش و تجربه این قشر فهیم، نخبه و آگاه به علوم پیچیده است که وارثان شایسته بزرگمردانی چون خواجه نصیرالدین طوسی و امثال اویند.

و اما بعد، باعث خوشحالی و افتخار است که در سال جاری، روز مهندسی در ماه عزیز شعبان و مقارن با سالروز میلاد امام آزادگی و سربلندی حضرت حسین بن علی (ع) قرار گرفته است. او که فریاد اصلاح و عدالت خواهی اش تا قیام قیامت در گوش گیتی طنین می افکند و نام عزتمندش مفاهیم بلندی چون غیرت، صلابت و شجاعت را به ذهن ها متبادر می کند.

هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان، پنجم اسفندماه، روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی و همچنین سوم شعبان، سالروز میلاد خجسته امام حسین (ع) و روز پاسدار را به همه اعضای خدوم و پرتلاش سازمان تبریک می گوید و سلامتی و سعادت همه را از درگاه خداوند بزرگ خواهان است.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان یک انجمن در شهر کرمان می باشد

    نظرات