شهرداری منطقه ۲ تبریز به استقبال بهار می‌رود

به گزارش شهریار ، موسی علی پور با اعلام اینکه طبق برنامه ریزی انجام گرفته توسط معاونت های فنی و عمرانی و خدمات شهری و همچنین توسط شهرداری های نواحی سه گانه منطقه، طرح استقبال از بهار در معابر سطح حوزه آغاز شده است گفت: شهرداری منطقه ۲ تبریز با آغاز فعالیت های مختلف در معابر سطح حوزه به استقبال بهار طبیعت می رود.

وی افزود: طبق بررسی و برنامه ریزی انجام گرفته توسط معاونت ها، در طرح استقبال از بهار انجام اصلاح هندسی معابر، رسیدگی به وضعیت آبروها، رفع نواقص تابلوهای شناسایی و ترافیکی و لکه گیری مسیرها، برای سهولت تردد وسایل نقلیه شهری به اجرا درآمده است.

شهردار منطقه ۲ تصریح کرد: تعویض جداول فرسوده، مرمت و ترمیم سرویس های بهداشتی و مناسب سازی محیط شهری برای رفاه حال شهروندان از دیگر فعالیت هایی بشمار می آید که در سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ به اجرا درآمده است.

علی پور همچنین با برشمردن فعالیت هایی همچون رنگ آمیزی نرده ها، حذف تابلوهای زائد، لایروبی آبروها و جوی ها، بهسازی و ترمیم پیاده روها و نیمکت ها، رسیدگی به دریچه ها و پل ها، شستشوی مبلمان شهری و ایستگاه ها، رنگ آمیزی میله های ترافیکی و نصب المان های نوروزی، در برنامه استقبال از بهار خبر داد.

به گفته شهردار منطقه ۲ کاشت فضاهای سبز با گل کاری بهاره در تمامی معابر تحت پوشش، میادین و رفوژ وسط مسیرها و پارک ها در آستانه بهار طبیعت، در برنامه ریزی طرح استقبال از بهار اجرائی می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات