نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری با تفاوتهای ویژه برگزار می شود

نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری با تفاوتهای ویژه برگزار می شود

http://www.bananews.ir/مدیر بخش نمایشگاه‌های داخلی و بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: هفتمین نمایشگاه اختصاصی بین المللی مبلمان شهری و چهارمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری که در اصفهان برگزار می‌شود، امسال تفاوت‌های ویژه‌ای با دوره‌های گذشته دارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مجید نایب زاده در این باره اظهار کرد: علی رغم تعدد نمایشگاه‌هایی که هر ساله در این حوزه در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود، هر ساله شاهد رشد کیفیت این نمایشگاه در اصفهان هستیم و در این دوره نیز مانند سال‌های گذشته از طریق تعامل بسیار خوبی که با کارشناسان و مدیران معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان انجام شد، برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این حوزه صورت گرفته است.

وی افزود: به منظور حفظ کیفیت این نمایشگاه، نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری در اصفهان به صورت دو سالانه برگزار می‌شود و آخرین دوره این نمایشگاه در سال ۸۹ نیز با استقبال و میزان مشارکت بالایی همراه بود.

نمایشگاه زیباسازی با مبلمان ادغام شد

مدیر بخش نمایشگاه‌های داخلی و بین‌الملل این شرکت در مورد نمایشگاه این دوره افزود: با توجه به سابقه خوب برگزاری این نمایشگاه، امسال مشارکت کنندگان دیگر استان‌ها استقبال بیشتری نشان داده و بیش از ۷۰ درصد متقاضیان نیز از میان مشارکت کنندگان دوره‌های قبل بوده‌اند که این امر نشان دهنده موفقیت نمایشگاه در دوره‌های پیشین است.

وی تبدیل مدیریت زیباسازی به سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان را عامل ایجاد تمرکز بیشتر مقوله زیباسازی در این نمایشگاه دانست و ادامه داد: امسال شاهد حضور مستقل این سازمان به صورت کامل و جداگانه در نمایشگاه هستیم.

نایب‌زاده تصریح کرد: در همین راستا نمایشگاهی که قرار بود اوایل تیرماه توسط شهرداری اصفهان و با مشارکت شرکت‌های مطرح و برگزیده به منظور خرید مبلمان جدید شهر اصفهان برپا شود، با این نمایشگاه تلفیق و ادغام شد و به همین دلیل تضمین و قطعیت خرید از این نمایشگاه اعلام شده است، این در حالی است که در سال‌های گذشته امکان داشت گروه‌های بازدیدکننده هیچ گونه خریدی از نمایشگاه نداشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به هدایت مشارکت کنندگان نمایشگاه زیباسازی شهرداری به نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری، قول خرید و همکاری بیشتر از سوی مجموعه مدیران و شهرداران استان را نیز خواهیم داشت.

تمامی اقلام نمایشگاه مبل اصفهان در کمیته تخصصی بررسی می‌شود

مدیر بخش نمایشگاه‌های داخلی و بین‌الملل این شرکت بیان داشت: کمیته تخصصی و فنی ثبت‌نام این نمایشگاه تشکیل شده و به طور مستقیم در سنجش محصولاتی که در نمایشگاه به نمایش در می‌آیند، وارد عمل خواهد شد.

وی اضافه کرد: در همین زمینه فهرست تمام اقلام و محصولات شرکت‌های حاضر اخذ و در کمیته تخصصی بررسی خواهد شد.

نایب‌زاده همچنین به افزایش حضور شرکت‌های تولید کننده متناسب با شعار امسال اشاره داشت و گفت: نمایشگاه در این خصوص تلاش می‌کند تا اهمیت ویژه‌ای برای تولیدکنندگان قائل شده و شرکت‌های واردکننده را نیز بر اساس استانداردهای خاصی ثبت نام کند.

 

 

    نظرات