تمهیدات شهرداری ساری برای استقبال از نوروز 1402

تمهیدات شهرداری ساری برای استقبال از نوروز 1402

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، جلسه استقبال از نوروز با حضور افشین راسخ و علی عاشقان اعضای شورای اسلامی شهر، علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری، احسان مرادی فر رئیس سازمان فرهنگی اعضای کمیته زیباسازی مناطق 4 گانه شهرداری و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری صبح امروز چهارشنبه در شهرداری ساری برگزار شد.

این جلسه که به‌منظور ارتقای کیفیت محیط و فضاهای عمومی شهر و ایجاد نشاط برای شهروندان با توجه به در پیش بودن سال نو برگزار شد نصب اِلمان‌های مناسب، گُل‌آرایی بلوارها، پارک‌ها و میادین شهری مورد تأکید قرار گرفت و مقرر شد تا کمیته‌های زیباسازی با شناسایی نقاط مختلف شهری، مرکز استان را برای سال جدید و میزبانی مسافران و گردشگران نوروزی آماده کنند.

همچنین در تصمیم گیری‌های این نشست مطرح شد سازمان‌های وابسته و واحدهای خدماتی برای استقبال از سال نو بسیج شده و شهر را برای نوروز 1402 به‌گونه‌ای آماده کنند تا مردم در ایام نوروز تغییرات اساسی را احساس کنند.

با توجه به تقارن عید نورز با ماه مبارک رمضان ساحت و نصب اِلمان‌های مناسب با این ماه از دیگر موضوعاتی بود که اعضای این جلسه بر آن تأکید کرده و اجرای آن را نیز جز الزامات عنوان کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات