پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری تشکیل شد

پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری تشکیل شد

پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری صبح امروز شنبه 13 اسفند 1401 بصورت فوق العاده و با حضور معاون شهرسازی و معماری شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه پرویز شعبانی رئیس شورا در سخنانی با اشاره به ایام پر خیر و برکت ماه شعبان ، پیشاپیش میلاد منجی عالم بشریت را تبریک گفت .

وی همچنین با تبریک 11 شعبان میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت : جوان سرشار از انرژی و امید و انگیزه هست و یک سرمایه و فرصت ارزشمند برای جامعه محسوب می شود.

شعبانی 14 اسفند روز احسان و نیکوکاری را نیز مورد توجه قرار داد و افزود : هموطنان ما بر اساس آموزه های دینی و فرهنگ غنی ایرانی و شیعی همواره در کارهای خیر پیشگام هستند و تعیین چنین روزی در تقویم کشور موید همین امر است .

گفتنی است شورای شهر در ادامه وارد دستور شده و نظریه هیات تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان پیرامون مصوبات مربوط به تخفیف خوش حسابی عوارض صدور پروانه و تسهیلات 1500 میلیاردی و همچنین مصوبه مربوط به بهره برداری از تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر را به بحث گذاشته و با ملحوظ داشتن چارچوب های قانونی و مصالح شهر و شهروندان در باره آنها تصمیم گیری نمود .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات