بررسی و مدیریت وضعیت پسماند شهرستان برخوار در کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان

بررسی و مدیریت وضعیت پسماند شهرستان برخوار در کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان

جانمایی سایت ضایعات و مسئله پسماند و پساب صنایع و دامداری های مستقر شهرستان برخوار، از موارد بررسی شده در چهارمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان، بود.

به گزارش «پارما» از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان برخوار، چهارمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان در سال جاری با حضور فرماندار، معاونین و رئیس اداره حفاظت محیط زیست برخوار و سایر اعضا در محل فرمانداری شهرستان تشکیل شد .

طی برگزاری جلسه، مصوبات قبلی این کارگروه پیگیری و توضیحاتی در خصوص اقدام های صورت گرفته توسط مسئولین مربوطه، ارائه شد.

در ادامه موضوع جانمایی سایت ضایعات شهرستان توسط شرکت تعاونی توسعه دهیاری‌ها، مورد تأکید معاون فرماندار قرار گرفت . همچنین با توجه به اهمیت صنایع مستقر در سطح شهرستان؛ مسئله پسماند و پساب آن‌ها به تفکیک نواحی صنعتی توسط اعضاء کارگروه، مورد تبادل نظر قرار گرفت .

بررسی معضل فضولات و پسماندهای دامی سایت دستگرد، از دیگر مواردی بود که به آن رسیدگی شد. و مقرر گردید دامدران نسبت به انتقال آن ها به محل های مجاز مطابق با ضوابط، اقدام کنند.

محمدولید مغربی رئیس اداره محیط زیست شهرستان برخوار به مسئله افزایش روز افزون نخاله های ساختمانی اشاره کرد و اذعان داشت؛ با توجه به اهمیت موضوع و سالک خیز بودن شهرستان، لازم است هر چه سریع تر اقدام های لازم جهت ساماندهی این مشکل در سطح شهرستان انجام شود .

در ادامه مسئولین حاضر ضمن ارائه توضیحاتی از وضعیت موجود، به بیان راهکارهایی برای جلوگیری از آلوده شدن محیط زیست و ارائه بهتر خدمات شهری در سطح شهرستان پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات